ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت ترافیک داخلی از دوشنبه هفته آینده نصف می شود

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز در مراسم رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات به نام «رشد» اعلام کرد کاهش 50 درصدی تعرفه ترافیک داخلی به تمام اپراتورها و شرکت های خدمات ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۰

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز در مراسم رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات به نام «رشد» اعلام کرد کاهش 50 درصدی تعرفه ترافیک داخلی به تمام اپراتورها و شرکت های خدمات دهنده اعلام شده و از هفته دیگر اجرا می گردد.

وی افزود:

طبق مصوبه اخیر سازمان تنظیم مقررات، هزینه استفاده از ترافیک داخلی نصف ترافیک بین المللی تعیین شده و این مصوبه روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون به امضا می رسد، بنابراین از روز دوشنبه شاهد کاهش 50 درصدی هزینه اینترنت داخلی خواهیم بود.

وزیر ارتباطات همچنین در مورد وضعیت طرح رجیستری موبایل نیز اعلام کرد این پروژه در مرحله اجرای آزمایشی و پایلوت قرار دارد و با همکاری وزارت صنعت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به زودی به نتیجه خواهد رسید.

واعظی خاطرنشان ساخت تمامی دستگاه های مورد نیاز برای اجرای طرح رجیستری خریداری و نصب شده اند و مشکلات سخت افزاری حل شده، اما هنوز مسائلی در حوزه نرم افزاری وجود دارد که طبق برنامه ریزی انجام شده، تا تیرماه سال 1396 برطرف خواهند شد و فاز رسمی این طرح از تابستان سال آینده به طور کامل اجرایی می شود.

گفتنیست وی چندی پیش اعلام کرده بود با توجه به تأثیر طرح فوق بر تک تک مردم، مسئولین تأکید دارند اجرای آن موجب آزار هموطنان نشود و به همین دلیل تمامی جوانب در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Mohammad Rad
    Mohammad Rad | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    امروز پنج شنبست و عین همیشه هیچی که هیچی.بازم دروغ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی