ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو لپ تاپ های حرفه ای جدیدی را برای خلق واقعیت مجازی معرفی کرد

در حالی که اکثر شرکت ها مشغول عرضه لپ تاپ هایی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی هستند، لنوو تصمیم گرفته نیاز خالقین و طراحان این حوزه را برآورده نماید و بنابراین سه ورک استیشن قابل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

در حالی که اکثر شرکت ها مشغول عرضه لپ تاپ هایی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی هستند، لنوو تصمیم گرفته نیاز خالقین و طراحان این حوزه را برآورده نماید و بنابراین سه ورک استیشن قابل حمل حرفه ای را روانه بازار خواهد کرد که یکی از آنها تولید VR را ممکن می سازد.

قوی ترین مدل در بین این سه لپ تاپ، تینک پد P71 نام دارد که دستگاهی 17 اینچی و سازگار با فناوری های واقعیت مجازی کمپانی های اچ تی سی، انویدیا و اکیلس به شمار می رود. در این دستگاه شاهد بکارگیری پردازنده های Xeon E3 اینتل و کارت گرافیک حرفه ای Quadro P5000 هستیم.

Lenovo ThinkPad P71 Workstation

P71 لنوو تا 64 گیگابایت رَم و چهار عدد حافظه ذخیره سازی از نوع هارد دیسک یا SSD را پشتیبانی می کند، ضمن اینکه درگاه های تاندربولت 3 برای اتصال نمایشگر اکسترنال و داک های مختلف، و صفحه نمایش 4K نیز از دیگر ویژگی های سخت افزاری ورک استیشن مورد بحث هستند.

در دو محصول دیگر این کمپانی چینی بیشتر قابلیت حمل مد نظر قرار گرفته، اما باز هم شاهد ترکیب سخت افزاری قوی در آنها هستیم. مدل 15 اینچی تینک پد P51s را می توان سبک ترین و باریک ترین ورک استیشن حال حاضر جهان دانست که وزنی در حدود 2 کیلوگرم و ضخامتی برابر 2 سانتیمتر دارد.

Lenovo ThinkPad P51s Workstation

در این دستگاه از نسل هفتم پردازنده های خانواده Core اینتل، حداکثر 32 گیگابایت رَم، نمایشگر 4K و کارت گرافیک Quadro M520M استفاده شده که ترکیب بسیار قدرتمندی را به ارمغان می آورند.

Lenovo ThinkPad P51 Workstation

مدل P51 معمولی کمی بزرگ تر از P51s است، اما در مقابل امکان انتخاب سخت افزار قوی تری را در اختیار کاربر قرار می دهد. P51 را می توان با پردازنده های زئون اینتل، گرافیک حرفه ای Quadro M2200M و حداکثر 64 گیگابایت رَم سفارش داد.

گفتنیست لنوو مدل P51s را از ماه آینده و با قیمت پایه 1049 دلار وارد بازار خواهد کرد، اما مدل های P51 و P71 به ترتیب با قیمت پایه 1399 و 1849 دلار از ماه آوریل عرضه می شوند. در ادامه می توانید جدول مشخصات کامل این سه لپ تاپ حرفه ای را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی