ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تام تام دستبند سلامت «تاچ کاردیو» را با قیمت 112 دلار معرفی کرد

این روزها دستبندهای پایش سلامتی به وفور در بازار یافت می شوند و قابلیت های مورد استفاده و متعددی را در اختیار شما می گذارند. کمپانی تام تام که سال گذشته با دستبند «تاچ» پا به ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

این روزها دستبندهای پایش سلامتی به وفور در بازار یافت می شوند و قابلیت های مورد استفاده و متعددی را در اختیار شما می گذارند. کمپانی تام تام که سال گذشته با دستبند «تاچ» پا به این عرصه گذاشت، در روزهای اخیر از دومین محصول سلامتی و تناسب اندام خود پرده برداشت.

«تاچ کاردیو» که نام دستبند جدید تام تام است یک سری از ویژگی های مطرح مدل پیشین را در خود نداشته و از همین رو مدل ارزان قیمت تر آن به شمار می آید. با این حال گجت مذکور قابلیت های مورد نیاز مانند شمارش گام ها، محاسبه کالری سوزانده شده و پایش وضعیت خواب را در خود جای داده است.

همچنین در پشت «تاچ کاردیو» یک سنسور ضربان قلب وجود دارد و علی رغم پایش وضعیت قلب، به محاسبه دقیق تر سوختن کالری در بدن کمک می کند.

نتایج مورد اشاره روی صفحه نمایش اولد دستبند مذکور قابل نمایش است و همچنین اپلیکیشن «TomTom MySports» نصب شده روی تلفن همراه نیز می تواند اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین از طریق نرم افزار معرفی شده قادر هستید پیشرفت خود را با خانواده و دوستانتان مقایسه کرده و به اشتراک گذارید.

ناگفته نماند دستبند سلامتی «تاچ کاردیو» قرار است با قیمت 112 دلار در ماه مارچ به بازار جهانی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی