ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجربه عجیب انتقال مجازی توسط پورتال ها با هدست هولولنز [تماشا کنید]

اگر غوطه ور شدن در دنیای پورتال ها با فناوری واقعیت مجازی ذهن شما را به خود مشغول کرده، تنها کافی است صبر کنید تا نسخه هولولنز آن ارائه شود. توسعه دهنده ای با نام ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

اگر غوطه ور شدن در دنیای پورتال ها با فناوری واقعیت مجازی ذهن شما را به خود مشغول کرده، تنها کافی است صبر کنید تا نسخه هولولنز آن ارائه شود. توسعه دهنده ای با نام Kenny W موفق شده است تا رندر ساده ای از بازی اول شخص پازل-شوتر و بسیار محبوب کمپانی Valve را روی هدست مایکروسافت پورت کند و نتیجه آن همانطور که انتظار داشتید بسیار جالب توجه است.

گفتنی است از آنجایی که بازی مذکور تنها اثباتی برای یک ایده است بنابراین در حال حاضر پازلی برای حل کردن درون آن گنجانده نشده است اما با این حال می تواند دفتر کار خسته کننده شما را به یک محیط بازی سرگرم کننده تبدیل کند.

با وجود اینکه متأسفانه (یا خوشبختانه؟) اجسام واقعی نمی توانند به داخل پورتال ها وارد شوند اما یک مکعب مجازی دارای وزن عملکردی مشابه آنچه در بازی دیده ایم را به نمایش می گذارد.

این مکعب از پله ها به پایین پرت می شود و با برخورد به اشیاء موجود در دنیای واقعی تغییر جهت می دهد که در نوع خود تجربه لذت بخشی است.

لازم به ذکر است Kenny W در گفتگو با وبسایت The Next Web بیان کرده که ساخت بازی های ابتدایی برای هولونز به سادگی صورت می گیرد و تنها می بایست بازی را با موتور Unity توسعه داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    وای عالی بود. آهنگ متنش روح آدمو زنده میکنه. مرسی

مطالب پیشنهادی