ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات دیگری از ال جی Watch Sport فاش شد؛ جوان پسند و مجهز

حجم قالب اخبار و شایعات ماه های اخیر به ساعت هوشمند ال جی Watch Style اختصاص داشته است و دیگر مدل این کمپانی که Watch Sport نام دارد در سایه قرار گرفت. اما حالا به نظر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

حجم قالب اخبار و شایعات ماه های اخیر به ساعت هوشمند ال جی Watch Style اختصاص داشته است و دیگر مدل این کمپانی که Watch Sport نام دارد در سایه قرار گرفت.

اما حالا به نظر می رسد نوبت به اسپورت رسیده و در حالی که گفته می شود سیستم عامل Android Wear 2.0 و همینطور دو ساعت هوشمند جدید ال جی، تا ساعاتی دیگر معرفی و رونمایی می شوند، به اطلاعات جدیدی دست یافته ایم.

هفته پیش برخی از منابع مدعی شدند که واچ اسپورت با قیمت پایه 350 دلار ارائه خواهد شد و چندی پیش نیز به لطف بنچمارک Geekbench از برخی از مشخصات سخت افزاری این دیوایس پوشیدنی مطلع شدیم.

حالا ایوان بلس مشهور که به نظر می رسد عمرش را در راه افشای اطلاعات دنیای تکنولوژی گذاشته، رندر جدید و واضحی از واچ اسپورت منتشر کرده که از شمایل جذاب و جوان پسند آن حکایت می کند.

ضمن این رندر، تصاویر دفترچه راهنمای این ساعت هوشمند نیز فاش شده که به وضوح عملکرد دو دکمه کناری، چرخنده دیجیتالی و همینطور اغلب قابلیت های آن را نمایش می دهد.

بر این اساس صفحه لمسی نمایشگر واچ اسپورت همان نقطه ارتباطی NFC و البته Android Pay خواهد بود و چرخنده دیجیتالی به نحوی نقش دکمه خاموش و روشن کردن دیوایس را نیز بازی می کند.

دو دکمه کناری عملکردهای متفاوتی در بسترهای گوناگون خواهند داشت، فشار سنج و حسگر ضربان قلب طبق معمول زیر بدنه حضور داشته و روی دست کاربر قرار می گیرد، و دستگاه از پایه شارژ بی سیم خاصی بهره می برد.

البته نکته قابل توجهی که واچ اسپورت دارا است و واچ استایل از آن بی بهره بوده، پشتیبانی از سیم کارت و امکان برقرار تماس و ارسال و دریافت مستقیم پیامک آن به شمار می رود.

دیگر قابلیت های پیش تر فاش شده عبارت اند از صفحه نمایش 1.38 اینچی با رزلوشن 480 در 480 پیکسل، حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایتی و باتری 430 میلی آمپر ساعت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    خیلی خوبه عالیه با امکانات کامل

مطالب پیشنهادی