ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال نمایش نخستین موبایل تاشوی سامسونگ در MWC قوت گرفت

طبق اخبار جدیدی که از سوی کره ای ها منتشر شده، سامسونگ قصد دارد یک دستگاه تلفن همراه تاشو را همراه با یک پنل نمایشگر انعطاف پذیر در کنگره جهانی موبایل 2017 که اوایل اسفندماه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۰

طبق اخبار جدیدی که از سوی کره ای ها منتشر شده، سامسونگ قصد دارد یک دستگاه تلفن همراه تاشو را همراه با یک پنل نمایشگر انعطاف پذیر در کنگره جهانی موبایل 2017 که اوایل اسفندماه در شهر بارسلون برگزار می شود، به نمایش بگذارد.

البته این تلفن همراه و پنل مورد بحث به صورت عمومی در جریان نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار نخواهند گرفت و صرفاً در مراسمی خصوصی به رؤیت افراد منتخب خواهند رسید.

منابع آگاه از صنعت تلفن همراه کره جنوبی در گفتگو با ETNews فاش ساخته اند که کمپانی کره ای چندین محصول دیگر از صنعت نمایشگرهای انعطاف پذیر را نیز در MWC 2017 به نمایش خواهد گذاشت تا بازخورد کارشناسان را دریابد و استقبال احتمالی از آنها را در بازار آینده پیش بینی نماید.

منابع خبری معتقدند سامسونگ دو مدل موبایل تاشو با قابلیت تا شدن به داخل و به بیرون را در معرض دید افراد قرار می دهد، اما به احتمال زیاد به خاطر ملاحظات ساخت و طراحی، مورد دوم به تولید انبوه خواهد رسید.

گفتنیست با توجه به اینکه شایعات مربوط به تلفن همراه تاشوی سامسونگ از ماه ها قبل به گوش می رسد، اما هنوز تأیید رسمی از سوی این کمپانی در مورد زمان عرضه احتمالی و برنامه های پیش رو در این حوزه اعلام نشده. با این حال شاید کنگره جهانی موبایل امسال بتواند نقطه عطفی در این زمینه باشد و دیگر سازندگان اسمارت فون را نیز به حضور در این مسیر ترغیب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amirhossein jamali
    amirhossein jamali | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    الان دو ساله ميگن موبايل تاشو ميخواد معرفى بشه اما انگار نه انگار ، اينم براي داغ شدن اخبار موبايل هاي تاشوييه و الا سال ديگه هم معرفي نميشه.

  • Farhad Mirzaei
    Farhad Mirzaei | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    خلاقیت خیلی خوبیه اگه انجام بشه عالیه

مطالب پیشنهادی