ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصویر منتسب به گلکسی S8 سامسونگ در حال اجرای اندروید نوقا [بروز رسانی شد]

پس از مشاهده تصاویر و رندرهای مختلف منتسب به گلکسی S8، امروز بالاخره نخستین تصویر واقعی از پرچمدار آتی سامسونگ در حال اجرای نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید مشاهده شد. اگرچه منبع این عکس اطلاعات ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

پس از مشاهده تصاویر و رندرهای مختلف منتسب به گلکسی S8، امروز بالاخره نخستین تصویر واقعی از پرچمدار آتی سامسونگ در حال اجرای نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید مشاهده شد. اگرچه منبع این عکس اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نکرده، اما می بینیم که شباهت بسیار زیادی بین این دستگاه و رندرهای قبلی وجود دارد.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، لبه های خمیده گلکسی S8 تا لبه های تلفن همراه امتداد یافته و حاشیه پایینی آن نیز بسیار کم است، ضمن اینکه درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده، میکروفون مکالمه، اسپیکر و جک هدفون نیز همگی در لبه پایینی جای گرفته اند.

گفتنیست طبق آخرین اخبار موجود، سامسونگ تاریخ 21 آوریل (یکم اردیبهشت ماه سال 1396) را برای عرضه گلکسی S8 در آمریکا انتخاب کرده و مراسم رونمایی از آن نیز حدود سه هفته زودتر یعنی در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین) برگزار خواهد شد.

همچنین برخلاف برخی صحبت های پراکنده در مورد افزایش قیمت قابل توجه این موبایل، به نظر نمی رسد سامسونگ چنین برنامه ای داشته باشد و به احتمال زیاد مدل ساده گلکسی S8 بین 650 الی 700 دلار و مدل پلاس آن نیز بین 750 الی 800 دلار به فروش خواهند رسید.

 

بروز رسانی: با بررسی بیشتر به نظر می رسد که تصویر منتشر شده ساختگی است. اهالی وبسایت TechTastic با ویرایش عکس مذکور قسمت هایی از آن را مشخص کرده اند که احتمالاً توسط فردی دستکاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Farhad Mirzaei
    Farhad Mirzaei | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    نمیدونم چه فازیه توی دیجیاتو جدیدا راه افتاده همه میان فقط و فقط منفی میدن،الان تو کامنت های همین صفحه همه حداقل 5 6 تا منفی دارن،واقعا جو سایت خراب شده،ملت عقده های روانیشونو میان اینجا تخلیه می کنن
    ?

    • salemi
      salemi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

      ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی