ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزرگترین فروشگاه سامسونگ در ایران افتتاح شد

بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه طی مراسمی با حضور مدیران ارشد سامسونگ به طور رسمی در تهران آغاز به کار کرد. در این مراسم، که در حضور هیاتی از مدیران ارشد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۹

بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه طی مراسمی با حضور مدیران ارشد سامسونگ به طور رسمی در تهران آغاز به کار کرد.

در این مراسم، که در حضور هیاتی از مدیران ارشد سامسونگ از کره جنوبی برگزار شد، آقای «بام سوک هانگ» مدیر سامسونگ در ایران افتتاح این فروشگاه را گام بزرگی در جهت عرضه محصولات و خدمات متمایز  برای مشتریان ایرانی دانست.

در این فروشگاه که در طبقه همکف بازار بزرگ چارسو قرار دارد، تمامی محصولات سامسونگ الکترونیک اعم از موبایل، تبلت، لوازم جانبی، لوازم خانگی و تلویزیون ها و نمایشگرهای جدید سامسونگ عرضه می شود.

هانگ در جریان رونمایی از این فروشگاه گفت: «اینجا تنها مکانی برای فروش محصولات نیست، بلکه فضایی برای لمس فناوری‌های روز دنیا و تجربه جدیدترین محصولات الکترونیکی سامسونگ است.»

به گفته مدیر عامل سامسونگ ایران، این فروشگاه ۸۲۰ متری مطابق با آخرین استانداردهای دیزاین و ارائه محصولات طراحی شده  و هدف از  گشایش آن آشنایی هر چه بیشتر مشتریان ایرانی با سبک نوین و هوشمند (smart home) زندگی است. در طراحی این فروشگاه آشپزخانه شبیه سازی شده‌ای با  محصولات سامسونگ در نظر گرفته شده که امکان ارائه این محصولات در محیطی نزدیک به واقعیت را  فراهم کرده است.

در قسمت مربوط به تلویزیون، علاوه بر حضور جدیدترین نمایشگرها و تلویزیون های سامسونگ، فضایی با عنوان اسمارت‌هاب تایزن (Tizen Smart Hub) در نظر گرفته شده است. در این بخش بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک با این برنامه ها که مبتنی بر سیستم عامل جدید سامسونگ یعنی همان تایزن است، کار کنند.

در این مراسم علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ، گفت: «امروز به جرات مهمترین روز در سال ۹۵ برای بخش موبایل سامسونگ است. این فروشگاه حاصل زحمات تیم بزرگی از سامسونگ و شرکای ما در بازار چارسو است. سامسونگ نه تنها پیشگام در خلق محصولات نوآور الکترونیکی در دنیاست، بلکه امروز پیشگام در عرضه نوین این محصولات هم هست. فروش نوین به معنای ارائه لمس و تجربه محصولات و آشنایی کامل با جزئیات و قابلیت‌های محصول است. هدف اصلی ما در این فروشگاه ارائه متفاوت محصولات برتر و تکنولوژی خاص است، و تاکید بر این نکته که سامسونگ در راستای خلق آینده‌ای الهام بخش از فناوری و خلاقیت حرکت می‌کند.»

فروشگاه بزرگ محصولات سامسونگ با افتتاح رسمی از روز چهارشنبه در طبقه همکف بازار چارسو در تقاطع جمهوری پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Mahdi Fallah
    Mahdi Fallah | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

    تا زمونی که شرکت ها و مدیر های ایرونی فقط و فقط به فکر پول باشن،حتی اگه فناوری و تجهیزات لازم برای تولید یک محصول درجه اول رو در اختیارشون بزاری هیچی نمیتونن از آب در بیارن،مثالش رو تو شکرتای خودروسازی خیلی میشه مشاهده کرد

  • Saafa
    Saafa | ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

    من هیچوقت نفهمیدم اینکه همه با هم ربان قیچی میکنن یعنی چی!؟
    یعنی اتفاق نظر ندارن که کی متونه مقام رشدی باشه؟

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

    فروشگاه سامسونگ حرام است!

    • محمد امین
      محمد امین | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

      فتوای صادره از محمد رضا

  • بیژن
    بیژن | ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

    بهتره یه فروشگاه لوازم جانبی موبایل هم بزنه بغلش تا ما متعلقات فیک رو به جای اصلی نخریم از اینور اونور.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی