ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصنع کمتر، هوشمندی بیشتر؛ شعار ال جی برای تکنولوژی هوش مصنوعی موبایل G6

هوش مصنوعی یه یکی از ترندهای جدید صنعت تکنولوژی تبدیل شده و کمپانی های مختلف، از آن برای جلب توجه ها به محصولات خود استفاده می کنند. نمایشگاه CES سال جاری میلادی، مثالی واضح بر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

هوش مصنوعی یه یکی از ترندهای جدید صنعت تکنولوژی تبدیل شده و کمپانی های مختلف، از آن برای جلب توجه ها به محصولات خود استفاده می کنند. نمایشگاه CES سال جاری میلادی، مثالی واضح بر این مسئله بود که در آن، تقریباً هر محصولی از یخچال گرفته تا مسواک با قابلیت «هوش مصنوعی» معرفی شدند تا بلکه بتوانند چشمان مخاطبان را به خود بدوزند.

این موضوع، در حوزه موبایل های هوشمند هم رواج فراوان یافته و تقریباً هر موبایل پرچمداری که قرار است به بازار عرضه شود، به تکنولوژی هوش مصنوعی هم تجهیز گشته. گلکسی اس 8 سامسونگ به همراه دستیار صوتی بیکسبی عرضه می شود و کمپین تبلیغاتی موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال نیز مانور زیادی روی دستیار گوگل می دادند.

حالا ال جی جی 6 هم به لیست موبایل های بهره مند از هوش مصنوعی اضافه شده و کمپانی کره ای، اخیراً تصویری تبلیغاتی برای آن منتشر نموده که به عبارت «تصنع کمتر، هوشمندی بیشتر، نسل بعدی موبایل های هوشمند برای نخستین بار از سوی ال جی به دست تان می رسد» اشاره دارد.

در این تصویر، تاکید شده که پرچمدار تازه ال جی، روز 26 فوریه (8 اسفندماه) معرفی خواهد شد. گفتنی است که پیش از این شنیده بودیم ال جی جی 6، نخستین موبایل غیر پیکسلی است که به همراه دستیار گوگل به بازار عرضه می شود؛ حالا مشخص نیست که تصویر ال جی به همین دستیار صوتی ارتباط دارد یا کمپانی کره ای دستیاری کاملا متفاوت را برای پرچمدار خود در نظر گرفته است.

گذشته از هوش مصنوعی، انتظار می رود که ال جی جی 6 به همراه نمایشگر با رزولوشن Quad HD یا 4K عرضه شده و حاشیه ای بسیار باریک داشته باشد. مقاومت در برابر آب، طراحی غیر ماژولار و دوربین دوگانه نیز از دیگر مشخصات قابل توجه جی 6 به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    صفحش زیادی بزرگه.

  • hajiseyf
    hajiseyf | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    طراحی جذابی نداره یه چیز خیلی معمولی

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

    ☺?☺☺???

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

    دوستان حالا که بحث دستگاه های تا شونده زیاد شده
    میخواستم بگم اینا اولین نیست سال ها قبل یه تبلت از سونی خریده بودم که تا میشد و دو صفحه داشت
    خیلی باحال بود امیدوارم زودتر دستگاه های بهتر از آون بیان به بازار کامل تر و بهتر

مطالب پیشنهادی