ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کف بزوس مدیرعامل آمازون
تکنولوژی

جف بزوس: به کمک اسپیکر اکو صنعت موسیقی رشد عظیمی را تجربه خواهد کرد

صنعت موسیقی در چند سال اخیر به طور مداوم در حال کاهش درآمدهای خود بوده است، اما جف بزوس مدیرعامل کمپانی آمازون باور دارد که ابزارهایی چون اسپیکرهای هوشمند اکوی این شرکت می توانند جهشی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

صنعت موسیقی در چند سال اخیر به طور مداوم در حال کاهش درآمدهای خود بوده است، اما جف بزوس مدیرعامل کمپانی آمازون باور دارد که ابزارهایی چون اسپیکرهای هوشمند اکوی این شرکت می توانند جهشی بزرگ را در این صنعت رقم بزنند.

او معتقد است هرقدر که استفاده چنین گجت هایی در میان کاربران رواج پیدا کند، درآمد فعالان بازار موسیقی نیز رو به افزایش خواهد گذاشت. بزوس می گوید: «رشد عظیم بعدی صنعت موسیقی از دورن خانه ها شکل خواهد گرفت.»

از دیدگاه بزوس، ابزارهایی چون اسپیکرهای اکو و دستیارهای صوتی هوشمندی مثل الکسا می توانند تجربه گوش کردن به موسیقی را از هر زمانی ساده تر و بی دردسر تر سازند، در نتیجه تعداد بیشتری از افراد و به دفعات بیشتر رو به شنیدن موسیقی در شرایط مختلف خواهند آورد.

«اگر کاری را آسان تر کنید، مردم بیش تر آن را انجام می دهند.»

به عنوان مثال بررسی های جدید آمازون نشان می دهد که دستیارهای صوتی می توانند پروسه تصمیم تا اجرای یک قطعه موسیقی روی گجت های شخصی را از ۵ دقیقه به ۵ ثانیه کاهش دهند. چرا که برای شنیدن یک موسیقی خاص لازم است تا کاربر به سراغ دیوایس خود رفته، در میان آرشیوی بزرگ نام خواننده و سپس آلبوم مورد نظر را یافته و اقدام به اجرای قطعه دلخواه خود نماید، در حالی که به کمک دستیارهای صوتی همه این پروسه را می توان با بیان یک جمله به انجام رساند.

علاوه بر این ها، برای صدور فرامین صوتی نیازی به دست کشیدن از کار فعلی خود ندارید. بنابراین تنها کافیست تا اراده کنید و سپس به موسیقی دلخواه خود حین انجام کار بپردازید.

همین عوامل باعث می شود که معاون مدیرعامل و سرپرست تیم «Amazon Music» باور داشته باشد که ما در حال حاضر در آستانه عصر طلایی موسیقی قرار گرفته ایم. شاهد این مدعا نیز نموداری است که نشان می دهد گوش کردن به موسیقی دومین کاربرد پرتکرار اسپیکرهای اکوی آمازون به شمار می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

    به نظرم آمازون به شکل واضحی داره متفاوت از بقیه عمل میکنه. (و بسیار عجیب و فوق العاده)
    زمانی که همه فروشگاه فیزیکی داشتن اینا فروشگاه اینترنتی تاسیس کردن و زمانی که همه دارن ابزار های فروش آنلاین رو گسترش میدن اینا فروشگاه فیزیکی تاسیس کردن.
    تا قبل از اینکه اکو بیاد کی فکر میکرد چنین ابزاری اینقدر محبوب بشه؟ (همه فکر میکردن محبوبیت عظیم بعدی دست ساعت هوشمنده)
    اینجا به موسیقی اشاره کردن که رسیدن بهش رو در حد چند ثانیه کاهش دادن. موسیقی برا اکثر مردم دوست داشتنیه و به اندازه کافی ارزونه پس لازم ندیدن به تصویر بزرگتر اشاره کنن.
    به این فکر کنین توی خونه نشستین و حس میکنین چقدر دوست دارین فلان وسیله رو داشته باشین اما فعلا حوصله ندارین برین بخرینش. یکم که زمان میگذره میفهمین اصلا لازم نیست داشته باشینش. اما وقتی اکو رو دارین ناگهان بهش میگین برام بخرش!
    به نظر میرسه نقطه مشترک تمام فعالیت های آمازون یک چیزه, تجربه خرید.
    اگه الکسا یا اکو رو میسازه یا میره دنبال تحویل کالا از طریق پهباد و یا حتی پتنت ثبت میکنه به نظر میرسه فقط داره تجربه خرید رو بهتر و بهتر میکنه.

مطالب پیشنهادی