ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش Watch Dogs 2 نسبت به گذشته افزایش یافته است

2016 یکی از عجیب ترین سال ها برای ادامه عناوین محبوب بود. با وجود این که خیلی از آن ها همانند بازی های Titanfall 2 یا 2 Watch Dogs توانستند امتیازات خوبی را به دست ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

2016 یکی از عجیب ترین سال ها برای ادامه عناوین محبوب بود. با وجود این که خیلی از آن ها همانند بازی های Titanfall 2 یا 2 Watch Dogs توانستند امتیازات خوبی را به دست بیاورند و نقطه ضعف قسمت های پیشین را بپوشانند اما گزارشات اولیه نشان می داند که خلاف انتظارات بازیکن ها، فروش آن ها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

طبیعتا تصمیم اشتباه EA برای انتخاب روز عرضه Titanfall 2 و بازاریابی نه چندان خوب یوبیسافت از علت های مهم این اتفاقات هستند ولی همچنان دوست داشتیم تا این بازی ها به جایگاه واقعی خود برسند. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، یکی از این دنباله های خوب فروشش نسبت به روزهای ابتدایی عرضه افزایش یافته است.

گفته های ایو گیمو، ریاست یوبیسافت، نشان می دهند فرانسوی ها نه تنها از بازخوردهای منتقدین نسبت به Watch Dogs 2 رضایت دارند بلکه ساخته این کمپانی بعد از استارت ضعیفش توانسته طعم فروش مناسب را بچشد و آن ها هم از وضعیت کنونی عنوانشان راضی هستند.

یوبیسافت جزییات دقیقی از فروش Watch Dogs 2 را به اشتراک نگذاشت و احتمالا باید تا گزارشات مالی پیش رو دست نگه داریم اما آن ها برای آسودگی ذهن طرفداران گفتند که فروش قسمت دوم Watch Dogs طی مدت زمان مشابه حتی از Assassin’s Creed: Syndicate هم پیشی گرفته است.

Watch Dogs 2 میانگین امتیازی 82 را به دست آورد و این رقم برای قسمت نخست 80 بود.

بد نیست بدانید فروش هفته ابتدایی Watch Dogs 2 نسبت به قسمت اولش افت فاحشی داشت که البته با وجود عرضه عناوین بزرگ و محبوب طبیعی بود. جالب اینجاست 2016 هم دقیقا همین اتفاقات را با Rise of Tomb Raider دیدم. ساخته کریستال داینامیک شاید روزهای نخست عرضه طعمه بازی های بزرگی همانند Fallout 4 شد.

اما بعد از کریسمس مایکروسافت اعلام نمود که Rise of Tomb Raider توانسته فروشش را افزایش دهد. وضعیت Watch Dogs 2 تنها موضوعی نبود که گیمو از آن سخن گفت. ریاست یوبیسافت حرف هایش را با صحبت از بازی های بزرگ این کمپانی ادامه داد.

فرانسوی ها برای فاصله بین آوریل 2017 تا مارس 2018 [فروردین - اسفند 95] تنها 4 بازی با بودجه عظیم با اصطلاحا AAA خواهند داشت که چند روز پیش مشخص شد یکی از آن ها South Park است. چون 2016 عنوانی از Assassin's Creed ندیدیم و سال های زیادی از عرضه آخرین قسمت Splinter Cell می گذرد.

بنابراین می توانیم امیدوار باشیم که دو بازی بعدی آن ها باشند. البته یوبیسافت اذعان داشته که جدا از ساخت بازی های مختلف، آن ها تا 12 ماه آتی از بازی های بزرگ و معرفی شده خود که احتمالا For Honor ،Ghost Recon ،Rainbow Six Siege ،The Division و Steep هستند هم پشتیبانی خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی