ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصویر از نسخه آزمایشی تکنولوژی مجیک لیپ؛ راه طولانی تا تولید انبوه

مجیک لیپ، استارتاپ واقعیت افزوده مرموز 4.5 میلیارد دلاری، در تلاش است تا نسخه ای آزمایشی و پروتوتایپ از هدست خود را برای ارائه در جلسه هیئت رئیسه آماده کند و هم اکنون اولین تصویر ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

مجیک لیپ، استارتاپ واقعیت افزوده مرموز 4.5 میلیارد دلاری، در تلاش است تا نسخه ای آزمایشی و پروتوتایپ از هدست خود را برای ارائه در جلسه هیئت رئیسه آماده کند و هم اکنون اولین تصویر از آن فاش شده است.

بر اساس توضیحات ارائه شده به وبسایت بیزینس اینسایدر، نام نسخه پروتوتایپ مذکور «PEQ0» است که از دو محفظه جداگانه برای نگهداری باتری و واحد پردازش استفاده می کند و از تصورات پیشین در مورد این محصول بسیار فاصله دارد.

گفتنی است Rony Abovitz، مدیر عامل شرکت، پیش از این در ایمیلی به کارمندان خود در پاسخ به سؤال مطرح شده در رابطه با احتمال کاهش ابعاد و تولید تجاری هدست مجیک لیپ گفت:

این صحبت ها را کنار بگذارید. روی فعالیتی که انجام می دهید متمرکز باشید تا محصولی چشمگیر را به بازار عرضه کنیم؛ محصولی که حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و بازتاب های گسترده ای دریافت خواهد کرد.

جلسه هفته آینده هیئت مدیره نقطه عطفی در توسعه هدست مجیک لیپ خواهد بود و Abovitz شانس آن را خواهد داشت تا ادعای پیشین خود مبنی بر تولید انبوه و تجاری محصول مذکور در ابعاد کوچک را ثابت کند اما همانطور که در تصویر هم مشاهده می شود، نسخه آزمایشی مسیر طولانی را برای عرضه به بازار در پیش خواهد داشت.

گفتنی است کمپانی مجیک لیپ، 1.39 میلیارد دلار از طریق سرمایه گذاری شرکت هایی نظیر گوگل، علی بابا، JPMorgan و Andreessen Horowitz دریافت کرده که ارزش آن را به 4.5 میلیارد دلار رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Metal
    Metal | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    چقدر راحت سرمايه گذار پيدا ميشه
    دليلش هم واضح است قوانين دقيق و درست و يكسان براى همه و اجراى اون با قدرت تمام

مطالب پیشنهادی