ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نام استودیو نیو در جمع شرکا‌ء آکادمی ایتالیایی ویگاموس قرار گرفت

چندی پیش «استودیو نیو»، توسعه دهنده بازی موفق کوهنورد، برای معرفی «فاویان فنری»، کاراکتر بازی جدید خود در جشنواره گیم روم حضور پیدا کرد. خوشبختانه حضور نیو در این همایش بزرگ دستاورد مهم و قابل ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

چندی پیش «استودیو نیو»، توسعه دهنده بازی موفق کوهنورد، برای معرفی «فاویان فنری»، کاراکتر بازی جدید خود در جشنواره گیم روم حضور پیدا کرد. خوشبختانه حضور نیو در این همایش بزرگ دستاورد مهم و قابل توجهی برای این استودیو و همچنین جامعه بازی سازان ایرانی به همراه داشته است.

جشنواره گیم روم امسال برای اولین بار در روم، پایتخت کشور ایتالیا برگزار شد و در جریان برگزاری مراسم از فرهود فرمند موسس نیو برای مصاحبه در دانشگاه ویگاموس دعوت به عمل آمد.

گویا گفتوگو طرفین بسیار پر بار و موفق به پایان رسیده است؛ چرا که پس از بازگشت استودیو نیو به تهران، آکادمی ویگاموس با ارسال دعوتنامه ای، از نیو برای شراکت در فعالیت های این مجموعه دعوت به عمل آورده است.

از دیگر شرکای این آکادمی می توان به نام های بزرگی همچون مایکروسافت، کوآنتیک دریم، پراجکت رد، باندای نامکو، کرایتک، گیمزکام، ریزر، ایسوس و وکام اشاره کرد. همچنین گفتنیست که آکادمی ویگاموس ارزشی بالغ بر یک میلیون یورو دارد و همین عامل می تواند اهمیت حضور یک استودیو ایرانی را در جمع شرکای این مجوعه قوت بخشد.

فرهود فرهمند در این باره گفت:

من در سفرم بازی ها و بازی سازان ایتالیایی را بسیار قوی یافتم. ایتالیا مورد توجه بسیاری از کمپانی های بزرگ و مرتبط دنیا با صنعت بازی است و هنوز هم ظرفیت های بسیاری برای قوت گرفتن و تبدیل شدن به قطبی هنری-صنعتی در قاره اروپا را دارا است. امیدوارم این فتح باب، انتقال و تبادل تجربیات و دانش طرفین به یکدیگر به یاری خدا، به ارتقا سطوح کیفی آموزشی، تولیدی و فرهنگی هر دو طرف بیانجامد.

استودیو نیو اولین فعالیت های خود را در حوزه بازی سازی از دهه هفتاد آغاز کرد و توانست با سبک و سیاق خود و تقلید نکردن از المان های بازی های خارجی، عناوینی استاندارد و جذاب روانه بازار بازی های ویدیویی ایران بکند. همچنین چندی پیش دیجیاتو مصاحبه ای خواندنی با فرهود فرمند انجام داد که می توانید برای آشنایی بیشتر با استدیو نیو و بازی هایش، به مطالعه آن بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی