ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جریمه 478 میلیون دلاری ب ام و در پی بروز مشکلات ناشی از نشت آب

شرکت بی ام و آلمان با پرداخت مبلغی در حدود 477.7 میلیون دلار به مالکان خودروهای آسیب دیده توسط آب در بخش اجزای الکتریکی موافقت کرده است. این جریمه به بیش از 318 هزار نفر ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

شرکت بی ام و آلمان با پرداخت مبلغی در حدود 477.7 میلیون دلار به مالکان خودروهای آسیب دیده توسط آب در بخش اجزای الکتریکی موافقت کرده است. این جریمه به بیش از 318 هزار نفر پرداخت خواهد شد.

با توجه به اسناد منتشر شده در دادگاه نیویورک، صاحبان خودروهای سری 5 مدل سال 2004 تا 2010 هر یک مبلغی در حدود 1500 دلار برای تعمیرات خودروهایشان دریافت خواهند کرد.

سخنگوی شرکت بی ام و هم  اعلام کرده است که خودروهای با سن کمتر از 10 سال و کارکرد کمتر از 120 هزار مایل به صورت رایگان بازرسی و در صورت لزوم تعمیرات بر روی آن ها صورت بپذیرد.

این شکوایه مربوط به بخش قطعات حساس الکترونیکی در صندوق عقب و محل قرار گیری لاستیک زاپاس و همینطور زهکشی دور سانروف خودرو که به دلیل نفوذ آب باعث بروز مشکلات شدید برقی می شده است.

صاحبان خودروها هم گفته اند که از سال 2004 میلادی این خودروساز از این مسئله آگاهی کامل داشته است و از آن زمان با ارائه شکایت خود به سازمان کشوری امنیت ترافیک بزرگراه هی آمریکا  به دنبال پیگیری این مسئله بوده است که بی ام و تخلف در این زمینه را به کلی رد کرده بود.

بی ام و به مدت بیش از 4 سال در دادگاه های نیویورک و کالیفرنیا در حال رفت و آمد بوده است و با توجه به اسناد که نشان می دهد بسیاری از صاحبان ممکن است به دنبال بازپرداخت از سمت شرکت بی ام و آلمان باشند.

همچنین شرکت بی ام و محکوم به پرداخت 1.8 میلیون دلار برای پوشش هزینه های قانونی و هزینه صاحبان شکایت شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • goyban
    goyban | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    امروز که تهران بارون میومد سمت شاگرد پراید من هم عضوی از خیابون بود و همینجوری توش آب میومد ۱۵۰۰ دلار هم کاش به من میدادن

مطالب پیشنهادی