ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ES App Locker؛ محافظ قدرتمند اپلیکیشن ها

وارد کردن رمز و پترن برای هر بار روشن کردن موبایل خسته تان کرده؟ شاید اصلا احتیاجی به این کار نداشته باشید. بعضی اپلیکیشن ها حاوی اطلاعات حساسی هستند و بعضی دیگر نه، بنابراین تنها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

وارد کردن رمز و پترن برای هر بار روشن کردن موبایل خسته تان کرده؟ شاید اصلا احتیاجی به این کار نداشته باشید. بعضی اپلیکیشن ها حاوی اطلاعات حساسی هستند و بعضی دیگر نه، بنابراین تنها با رمزگذاری اپ های حساس و مهم می توانید نقش پترن یا رمز اصلی را کم رنگ تر کنید.

ES App Locker به شایستگی این کار را برایتان انجام می دهد؛ محصولی از توسعه دهنده ES File Manager مشهور که آمده تا ضامن امنیت اپ های نصب شده روی گجت اندرویدی شما باشد. ES App Locker نه فقط اپ های نصبی، بلکه از اپلیکیشن های سیستمی مثل گالری و ساعت و ... هم با رمز عبور یا پترن محافظت می کند. در این صورت هر مرتبه که آیکن اپلیکیشن های قفل شده فشرده شود، برای ورود به آن به رمز عبور یا پترن نیاز خواهد بود.

البته با تغییر تنظیمات ES می توانید زمان قفل شدن اپلیکیشن ها را تغییر دهید، به این دو شکل که اپلیکیشن ها فقط هنگام خروج قفل شوند یا با خاموش شدن نمایشگر موبایل این اتفاق بیفتد.

نمی خواهید کسی بداند که روی اپلیکیشن هایتان قفل گذاشته اید؟ قابلیت قفل کاذب ES اینجا به کارتان می آید. این قفل کاذب را می توانید برای تک تک اپلیکیشن های نصب شده اعمال کنید. قفل کاذب هر اپلیکیشن به جای نمایش پنجره وارد کردن رمز، در قامت یک پیغام خطای اندروید ظاهر می شود تا بدین طریق بتوانید افراد کنجکاو را بابت خراب بودن اپلیکیشن فریب بدهید.

امنیت ES App Locker بسیار بالاست، حتی خود اپلیکیشن مکانیزمی دارد که بدون وارد کردن رمز به هیچ وجه نمی توان آن را از اندروید پاک کرد. با این حال بعضی کاربران گزارش کرده اند که موقع قفل گذاری با مشکل کرش کردن ES مواجه بوده اند. ظاهرا تیم توسعه دهنده با آپدیت ژانویه توانسته که این مشکل را برطرف کند، هر چند هنوز احتمال مواجهه با چنین مشکلی وجود دارد.

اما در مجموع باید عملکرد ES App Locker را خوب و قابل قبول توصیف کنیم. اگر دوست کنجکاوی دارید یا نمی خواهید که برادر و خواهر کوچک تر شما وارد اپلیکیشن های خصوصی تان شود، ES App Locker مکانیزم محافظتی کاملی در اختیارتان قرار می دهد. این اپ را می توانید به رایگان از گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

ES App Locker

ES App Locker

سازنده: ES Global قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    من از رام کاستوم سینانوژن با اندروید 6.0.1 روی سونی z استفاده میکنم
    privacy Gurd
    این رام تموم این ویژگی ها رو دارع

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    خدا رو شکر رام های سامسونگ به دلیل امکانات بسیار کاربردیشون فرد رو از نصب نمودن اپلیکیشن های ثالث راحت میکنه ، در رابط کاربری Grace UI که در نوت 7 استفاده شد و البته با رام کاستوم من رو نوت 5 ام نصب کردم این ویژگی در قسمت Security تنظیمات دستگاه اضافه شده که راحت میتونید به بهترین شکل ممکن اپلیکیشن هاتون رو از دسترسی های غیر مجاز محافظت کنید

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    من فایل منیجرش رو دارم

  • Galaxy s6
    Galaxy s6 | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    این برنامه مال خیلی وقت تو تازه کشفش کردی!

  • mahdi_mirzayi
    mahdi_mirzayi | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    اخر معلوم نشد از محصولات این es باید استفاده کرد یا نه

    • keivan
      keivan | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

      مگه چشونه؟

مطالب پیشنهادی