ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

علی رغم کسب درآمد قابل توجه، اکتیویژن 5 درصد از نیروی کاری خود را تعدیل کرد

اگرچه تعدیل نیرو و اخراج بخشی از کارمندان در صنعت بازی یا هر صنعت دیگری امری رایج به شمار می رود، شاید شنیدن تعدیل نیروی شرکتی که اخیراً در گزارش مالی خود خبر از کسب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

اگرچه تعدیل نیرو و اخراج بخشی از کارمندان در صنعت بازی یا هر صنعت دیگری امری رایج به شمار می رود، شاید شنیدن تعدیل نیروی شرکتی که اخیراً در گزارش مالی خود خبر از کسب درآمدی بهتر از پیش بینی ها داده اندکی عجیب باشد.

به گزارش وب سایت کوتاکو، کمپانی انتشاراتی اکتیویژن 5 درصد از نیروی کاری خود را کنار گذاشته است. افراد جدا شده از کمپانی، در واحدهای متخلفی کار می کرده اند و برخی از آنها در استودیوهای داخلی اکتیویژن مانند اینفینیتی وارد و Beenox مشغول بوده است.

اکتیویژن در بیانیه ای رسمی تعدیل منابع خود را تایید کرده و می گوید این کار با هدف پشتیبانی از پروژه های آتی و «وفق یافتن با سرعت روی آوردن به حوزه دیجیتال» صورت گرفته است.

بنابر این گزارش، حداقل 20 کارمند از استودیوی اینفینیتی وارد جدا شده اند. اگرچه بازی Call of Duty: Infinite Warfare (بررسی دیجیاتو) نتوانست انتظارات ناشر خود را از منظر فروش -خصوصاً در قیاس با Black Ops 3-  برآورده سازد اما این فرنچایز در مجموع طی سه ماهه پایانی 2016 عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

گفتنی است که کمپانی اکتیویژن مدتی پیش در صحبت با سرمایه گذاران گفت که قصد دارد فرنچایز Call of Duty را «به ریشه هایش بازگرداند.» این می تواند به آن معنا باشد که اکتیویژن با تاثیرپذیری از موفقیت بازی بتلفیلد 1 و ناکامی نسبی Infinite Warfare، به دنبال بازگشت به نبردهای سنتی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی