ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی The Godfather: Family Dynasty؛ پدر خوانده

بی مقدمه بگوییم؛ همان توضیحات اولیه توسعه دهنده برای عنوانش کافیست تا نیم نگاهی به The Godfather: Family Dynasty داشته باشید. از بزرگنمایی های همیشگی سازندگان حرف نمی زنیم. چون همانگونه که قبلا گفته بودیم، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

بی مقدمه بگوییم؛ همان توضیحات اولیه توسعه دهنده برای عنوانش کافیست تا نیم نگاهی به The Godfather: Family Dynasty داشته باشید. از بزرگنمایی های همیشگی سازندگان حرف نمی زنیم. چون همانگونه که قبلا گفته بودیم، خیلی از بازیسازان برای جذب مخاطبین به ساخته هایشان از کلماتی استفاده می کنند که طبیعتا تنها جنبه تبلیغات داشته و هیچگاه رنگ واقعیت به خود نخواهند گرفت.

بلکه جمله «نخستین اقتباسی که از روی The Godfather برای اسمارت فون ها توسعه یافته است» را می گوییم. با وجود این که کمپانی های زیادی برای محبوبیت فیلم هایشان یا کسب سودهای باد آورده دست به ساخت اپلیکیشن هایی با محوریت آن ها می زنند و اتفاقا طی ماه های گذشته هم شاهد رشد این دسته از بازی ها بودیم ولی شرکت هالیوودی Paramount Pictures خیلی به این اتفاقات علاقه نشان نمی داد.

اشتباه نکنیم آخرین بازی ویدیویی اقتباسی از The Godfather نزدیک به 11 سال پیش و توسط شرکت معروف EA برای پلی استیشن 2، اکس باکس و پی سی عرضه شد.

حالا آن ها هم با The Godfather: Family Dynasty به بقیه فعالان هالیوودی صنعت بازی های اسمارت فون ها پیوسته اند تا خاطرات The Godfather یا همان «پدر خوانده» را با یک اپلیکیشن بازیابی کنند. همانگونه که از اسکرین شات ها می توانید حدس بزنید، Hitcents برای ساخت عنوانش تصمیم گرفته سبک «استراتژی» را هدف گرفته و مکانیزم های عنوانش را با توجه به آن ها توسعه دهد.

بنابراین تقریبا همانند بقیه بازی ها [متاسفانه!] باید منطقه خود را گسترش داده و قدرتمندترین مافیای جهان را به وجود بیاورید. احتمالا بزرگترین تفاوت The Godfather: Family Dynasty با عناوین مشابه را بتوانیم زمان کم ساخت بعضی از ساختمان ها بنامیم که روی افزایش سرعت گیم پلی این اپلیکیشن توانسته نقش خوبی را ایفا می کند. این از توضیحات بخش ابتدایی، حالا نوبت به حمله می رسد.

برای تجربه The Godfather: Family Dynasty نیازمند اینترنت هستید.

اینجا هم نقش چندان مستقیمی روی حملات ایفا نکنید و هنگام مبارزات تنها آیکون ها مشخص هستند [عکس بالا - سمت راست] اما همچنان انتخاب شخصیت هایی که می خواهید به جنگ ها بفرستید مهم خواهد بود. جدا از این نباید اهمیت پیشرفت مبارزین خود را نادیده بگیرید. ساده بگوییم، توسعه دهنده با قسمت آسان مبارزات تصمیم گرفته استراتژی های همیشگی عناوین این سبک را کاهش دهد تا بازیکن های کم تجربه جذب شوند.

The Godfather: Family Dynasty هیچگونه المان متفاوتی به سبکش اضافه نمی کند و شما با همان کلیشه های همیشگی رو به رو هستید؛ مهمترین دستاورد Hitcents ترکیب مکانیزم های استراتژی با عنوانی اقتباس گرفته از فضای The Godfather است. بنابراین شاید ساخته آن ها بین بزرگان این سبک هیچگونه شانسی نداشته باشد ولی برای نام خود فیلم و همین پیاده سازی درست المان ها می توانید یک تجربه نسبتا سرگرم کننده از این اپلیکیشن به خود هدیه بدهید.

The Godfather

The Godfather

سازنده: Hitcents قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 288 / 96.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی