ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر زنده و جدیدی از پنل جلویی LG G6 منتشر شد

به نظر می رسد LG آنچنان که باید و شاید تلاش نمی کند تا اطلاعات مربوط به پرچمدار جدیدش فاش نشود. پس از مشاهده رندرهای مختلف، تصاویر مربوط به نسخه آزمایشی و عکس هایی از ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

به نظر می رسد LG آنچنان که باید و شاید تلاش نمی کند تا اطلاعات مربوط به پرچمدار جدیدش فاش نشود. پس از مشاهده رندرهای مختلف، تصاویر مربوط به نسخه آزمایشی و عکس هایی از پشت دستگاه اکنون زمان آن فرا رسیده تا نمایی از پنل رویی G6 در فضای وب منتشر شود.

تصویر مورد اشاره که برای نخستین بار در سایت IT Home مشاهده شد، مهر تأییدی است بر شایعات پیشین. طبق گزارشات صفحه نمایش 5.7 اینچی LG G6 دارای رزلوشن QHD+ بوده که از نسبت طول به عرض 18:9 بهره می برد. با تماشای عکس منتشر شده نیز می توان نمایشگر فوق عریض پرچمدار الی جی را مشاهده کرد که دارای حاشیه کمی بوده و گوشه های گردی هم دارد.

نکته قابل توجه و شک بر انگیز رنگ پنل است که برای اولین بار در تصاویر نمایان شده و احتمال دارد یکی از نسخه های آزمایشی بوده و یا به خاطر شرایط بد نوری به این صورت قابل مشاهده است.

گفتنی است پنل مورد بحث از جهات دیگر مانند مکان دوربین و سنسورها و همچنین لوگوی LG در زیر صفحه نمایش با تصاویر پیشین مطابقت دارد.

لازم به ذکر است ال جی G6 جدیدترین تلاش کمپانی کره ای پس از شکست پرچمدار پیشین این شرکت است که به نظر می رسد به جای چیپست اسنپدراگون 835، مجهز به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 821 خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده LG قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود را در هشتم اسفندماه در نمایشگاه MWC معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Me.n.KHOF4SH
    Me.n.KHOF4SH | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    دیگه چی موند که معرفی کنه ?
    همرو که میدونیم!

  • HOOMAN_96
    HOOMAN_96 | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    پنل جلوش چه طراحی خوبی داره

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    سپر عزیزم برادر من کجا اس8 حاشیه کم کرد بقیه ازش تقلید کردن اولین گوشی الجی جی 2 بود با حاشیه بیسار کم گوشی توی دنیا داداش بقیه شرکتا بعد یاد گرفتن حاشیه رو کم کنن وگرنه ما برو اس3.اس4. اس5 نگاه چقدر حشایه دارن بعد الجی جی 2 رو نگاه کن حاشیه بسیار کمشو الجی خودش اولین شرکتی بود باحاشیه بسیار کم گوشی میزد

    • sahand Ashrafi
      sahand Ashrafi | ۱ فروردین ۱۳۹۶

      اخه اس8 هنوز نیومده چطوری میخواد تقلید کنه ؟
      واقعا از این تعصب کورکورانه متاسفم? ? ? ? :google: :google:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی