ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های پولی پلی استور می توانند به طور موقت رایگان شوند [شایعه]

در طی تمام سال های فعالیت گوگل پلی استور، توسعه دهندگان هیچ گاه گزینه ای برای رایگان کردن موقت محصولات پولی خود نداشتند. اما به نظر می رسد که قرار است در این رویه تغییراتی ایجاد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

در طی تمام سال های فعالیت گوگل پلی استور، توسعه دهندگان هیچ گاه گزینه ای برای رایگان کردن موقت محصولات پولی خود نداشتند. اما به نظر می رسد که قرار است در این رویه تغییراتی ایجاد شود.

اپلیکیشن Blaze and the Monster Machines که پیش از این با قیمت 3.99 قابل خریداری بود چند روزیست که موقتا به طور رایگان در پلی استور ارائه می شود و این موضوعی است که قبلا آن را مشاهده نکرده بودیم.

در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های پولی خود را رایگان کنند، اما این تغییر دائمی است و دیگر امکان بازگشت به حالت پولی وجود نخواهد داشت. بنابراین در صورتی که امکان رایگان کردن موقت اپلیکیشن ها برای تمام توسعه دهندگان ارائه شود به آنان این امکان را می دهد که در برهه های زمانی مختلف آن ها را از حالت پولی درآورند.

مطمئنا این رویه برای کاربرانی که امکان استفاده از کارت های اعتباری برای خرید اپ ها را ندارند بسیار خوب و سودمند خواهد بود. در کنار این تغییر، گوگل از این پس فهرست تغییرات قیمتی اپلیکیشن ها را هم در کنار دکمه نصب آن ها به نمایش می گذارد تا بتوانید به این که اپلیکیشن قبلا پولی بوده یا خیر پی ببرید.

البته گوگل هنوز رسما اعلام نکرده که آیا امکان رایگان کردن موقت اپلیکیشن ها را برای تمام توسعه دهندگان فراهم می کند یا خیر. ممکن است رایگان شدن اپلیکیشن Blaze and the Monster Machines تنها در راستای برنامه «اپلیکیشن آموزشی رایگان هفته» باشد که از راه اندازی آن توسط گوگل بیش از یک سال می گذرد.

بنابراین برای مطمئن شدن از این موضوع باید منتظر اعلام رسمی گوگل بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    پولی شده دوباره که!!!

مطالب پیشنهادی