ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خشونت و جسارت؛ معرفی سوپر SUV ششصد اسب بخاری آئودی برای سال 2018

حدود یک ماه پیش، آئودی از مدل کانسپت Q8 در نمایشگاه خودرو آمریکا پرده برداری کرد که نوید یک خودروی پر قدرت از سری RS را می داد. آئودی RS Q8 از یک موتور 4 ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

حدود یک ماه پیش، آئودی از مدل کانسپت Q8 در نمایشگاه خودرو آمریکا پرده برداری کرد که نوید یک خودروی پر قدرت از سری RS را می داد. آئودی RS Q8 از یک موتور 4 لیتری V8 BITURBO به همراه یک جعبه دنده 8 سرعته بهره می برد.

خبر های منتشر شده نشان می دهد که RS Q8 مشخصاتی همانند S8 PLUS دارد و 605 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن بر متر گشتاور را ارائه می دهد.

این در حالی است که تمام قدرت این موتور به لطف سیستم Quattro آئودی به چهار چرخ آن منتقل می شود. طبق گفته های آئودی این خودرو زیر 5 ثانیه زمان لازم دارد تا 0 تا 100 را پر کند و حداکثر سرعت آن به 300 کیلومتر بر ساعت می رسد.

همانطور که مشاهده می کنید RS Q8 ظاهری خشن تر نسبت به گذشته داشته دارد. آن هم به لطف جلو پنجره های بزرگتر، بادشکن های جلویی بلندتر و همچنین چراغ هایی با تکنولوژی جدید سری چراغ های ماتریکس LED.

برخی ویژگی های اسپرتی این خودرو به درون اتاق نیز نفوذ کرده است و باعث شده تا شاهد کابینی اسپرت تر و منظم تر نسبت به مدل معمولی Q8 باشیم.

البته این خودرو به اندازه شایعاتی که از آن پخش شده بود شگفت اور نیست. همانطور که خود آئودی تایید کرده است، باید منتظر محصولات چالش بر انگیز تری از سوی این شرکت باشیم.

به طور مثال می توان به RS Q5 و حتی مدل RS Q2 اشاره کرد. همچنین آئودی در حال کار بر روی یک هایپر کار به عنوان جانشین R8 V10 PLUS است.

تولید آئودی RS Q8 طبق برنامه از سال 2018 آغاز خواهد شد و با توجه به مشخصات فنی و زمان عرضه به نظر می رسد که باید انتظار دیدن شباهت هایی بین این سوپر SUV و اولین شاسی بلند لامبورگینی (اوروس) را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

    او مای گاد??

مطالب پیشنهادی