ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از تصاویر GIF به آخرین نسخه وان درایو برای iOS اضافه شد

مایکروسافت ساعاتی پیش به روز رسانی نسبتا مهمی برای اپلیکیشن OneDrive در iOS منتشر کرده که تغییرات ریز و درشتی را با خود به همراه دارد. از میان این تغییرات شاید پشتیبانی از تصاویر GIF مهم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

مایکروسافت ساعاتی پیش به روز رسانی نسبتا مهمی برای اپلیکیشن OneDrive در iOS منتشر کرده که تغییرات ریز و درشتی را با خود به همراه دارد. از میان این تغییرات شاید پشتیبانی از تصاویر GIF مهم ترین آن هاست، چیزی که بسیاری از کاربران اپلیکیشن مدت ها منتظرش بودند.

اما این تنها تغییر نسخه 8.8.9 اپلیکیشن وان درایو نیست. به گفته مایکروسافت، حالا می توان در وان درایو با نگه داشتن انگشت روی تب Me به سرعت میان حساب های کاربری مختلف جابجا شد. مضاف بر این کاربران دارای حساب های کاربری کاری یا مدرسه ای وان درایو حالا می توانند با یک نوتیفیکشن از به اشتراک گذاشته شدن فایل ها با خودشان با خبر شوند.

و در نهایت توسعه دهندگان وان درایو تأیید کرده اند که پشتیبانی از پیش نمایش سریع در تب Sites را نیز به اپلیکیشن افزوده اند. همانطور که انتظار می رفت بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی نیز در نسخه 8.8.9 مرتفع گردیده اند.

خوشبختانه هیچ کدام از این قابلیت های جدید برای استفاده نیاز به حساب کاربری پریمیوم ندارند. آخرین نسخه وان درایو برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی