ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از مقاومت بالای موبایل G6 می گوید

موبایل پرچمدار ال جی G6 قابل اطمینان خواهد بود. این پیغامی است که کمپانی سازنده با یک تیزر تبلیغاتی در اختیار وبسایت Android Centeral قرار داده است. بر همین اساس در تیزر مذکور با عبارت «قابل اطمینان، ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۰

موبایل پرچمدار ال جی G6 قابل اطمینان خواهد بود. این پیغامی است که کمپانی سازنده با یک تیزر تبلیغاتی در اختیار وبسایت Android Centeral قرار داده است. بر همین اساس در تیزر مذکور با عبارت «قابل اطمینان، بررسی، بررسی، بررسی» مواجه می شویم.

پیغام مورد اشاره در حالی از جانب LG منتشر شده که تمام شرکت ها پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 به وجود آمد، سعی دارند بررسی موشکافانه ای در سخت افزار و نرم افزار موبایل های تولیدی خود داشته باشند. 

به عنوان مثال ال جی در چند سال اخیر با مشکلاتی نظیر بوت لوپ (زمانی که تلفن همراه روشن می شود اما سیستم عامل بوت نمی شود) در G4، G5، V10 و حتی V20 مواجه بوده که تاکنون در رفع آن ناموفق عمل کرده است.

در حالی که تیزر ال جی اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار دوستداران قرار نمی دهد اما شرکت کره ای بارها عنوان کرده که تمام راه های ممکن را طی خواهد کرد تا محصولی با کیفیت و عمر بالا به بازار عرضه کند.

در ویدویی که پیش از این توسط LG منتشر شده، کاربرانی نشان داده می شوند که خواستار تلفن همراهی «با قابلیت اطمینان بیشتر» بوده و دیگر نمی خواهند «برای صفحه نمایش های شکسته پولی پرداخت کنند» احتمالاً اشاره به برنامه تعویض صفحه نمایش رایگان و یا با قیمت کم شرکت کره ای دارد.

با توجه به مطالب بیان شده به نظر می رسد که قابل اطمینان بودن به یکی از مشخصات بارز و نقاط قوت گجت ها برای فروش هر چه بیشتر تبدیل خواهد شد. ال جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و احتمالاً در نهایت به راه حلی برای جلوگیری از دچار شدن پرچمدارانش به بوت لوپ و مشکلات سخت افزاری می رسد.

با این حال باید تا روز 9 اسفند ماه منتظر رونمایی LG G6 ماند تا ببینیم ال جی چه راهکاری را برای بالا بردن قابلیت اطمینان پرچمدارش ارائه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

    یعنی چی مشكل بوت داره؟؟؟
    اگه یه بنده خدایی با این مشكل مواجه بشه چیكار باید انجام بده؟

  • نیما سالارکیا
    نیما سالارکیا | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    گوشیv2 هم قراربود خبلی مقاوم باشه ولی برعکس در اومد.
    امیدوارم این واقعا قوی باشه

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    8 اسفند مگه نبود؟?

  • MR.X
    MR.X | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    اصل کار (اسنپ دراگون 835 ) را نداره بقیش ...?

مطالب پیشنهادی