ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی به دوربین دوگانه در موبایل P10 اشاره می کند [تماشا کنید]

هوآوی امروز با انتشار یک تیزر تبلیغاتی به طور هنرمندانه ای مجهز بودن پرچمدار P10 به ماژول دوربین دوگانه را تأیید کرد؛ تلفن همراهی که قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شود. ویدیوی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

هوآوی امروز با انتشار یک تیزر تبلیغاتی به طور هنرمندانه ای مجهز بودن پرچمدار P10 به ماژول دوربین دوگانه را تأیید کرد؛ تلفن همراهی که قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شود.

ویدیوی تبلیغاتی مذکور در کانال رسمی هوآوی با هشتگ «!HuaweiP10 is Coming#» منتشر شده که تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید را 9 اسفند ماه عنوان می کند. کمپانی سازنده با نمایش عبارت «Huawei P10» در انتهای ویدیو جای هیچ شکی باقی نگذاشت که منظور از تیزر مذکور موبایل پرچمدار جدید این شرکت است.

نکته مهمی که به نظر می رسد هوآوی در تبلیغ محصول خود سعی دارد آن را نشان دهد، بهره مندی از ماژول دوربین دوگانه است که انتظار می رود همانند آنچه در موبایل P9 مشاهده کردیم، از طریق همکاری شرکت چینی با کمپانی آلمانی لایکا توسعه یافته باشد.

تلفن همراه مذکور مدتی است سوژه فاش کنندگان بوده و اطلاعاتی از جمله صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن QHD و تکنولوژی AMOLED، چیپست Kirin 960 با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 2.3 گیگاهرتز و همچنین چیپ گرافیکی Mali G71 به آن نسبت داده شده است. علاوه بر آن گزارش ها حاکی از تجهیز هوآوی P10 به حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بوده اند

گفتنی است بر اساس شایعات گذشته، نسخه رده بالاتری از پرچمدار هوآوی با نام P10 Plus نیز توسط شرکت سازنده وارد بازار رقابت می شود که دارای نمایشگر 5.5 اینچی به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amirhossein jamali
    amirhossein jamali | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    عاليه

  • ArashSa
    ArashSa | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    این پس زمینه بافت دار که تو بیشتر تبلیغاتش هست احتمالش میره که بدنه ای مثله جی۴ سرامیکی داشته باشه ?

  • maziar.ka
    maziar.ka | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    ??

مطالب پیشنهادی