ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

چه عواملی در رشد شخصیت تاثیر گذار است؟

قبل از ایجاد کسب و کار خود باید به رشد شخصیت و بهبود سبک زندگی تان بپردازید. کسب و کار به خودی خود به راه نمی افتد و کسی که آن را می گرداند شما ...

لیلا حیدری
نوشته شده توسط لیلا حیدری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

قبل از ایجاد کسب و کار خود باید به رشد شخصیت و بهبود سبک زندگی تان بپردازید. کسب و کار به خودی خود به راه نمی افتد و کسی که آن را می گرداند شما هستید. اگر در شما نقصی وجود داشته باشد آن را به کسب و کارتان انتقال خواهید داد. در زیر تغییراتی که در بهبود شخصیت تان کمک می کند برای شما آورده شده است. این نکات را در نظر بگیرید.

  1. مثبت اندیشی

زمانی شرایط تغییر می کند که طرز فکر شما تغییر کرده باشد. با مثبت اندیشی به جنبه ی خوب همه چیز نگاه می کنید و این باعث می شود بیشتر از تهدید ها، فرصت های دنیا را ببینید.

  1. خدمت رسانی به دیگران

کمک

ظاهرا رشد شخصیتی به خود فرد باز می گردد و درونی است اما در باطن با خدمت کردن به دیگران حاصل می شود. موفقیت شما در گرو خدمت به دیگران است پس قبل از آن باید بر ویژگی های شخصی تان کار کنید.

  1. پیشرفت

رشد شخصیتی در یک کلمه تعریف می شود: پیشرفت. بعد از تعیین اهداف تان باید تغییراتی در سبک زندگی و عادت های تان بدهید. پیش از این در دیجیاتو مطلبی درباره ی تغییر عادت نوشته شده که در این راه می تواند کمک شایانی به شما کند. با تغییر یک عادت نه تنها به هدف تان نزدیک تر می شوید بلکه مدتی بعد از آن بدون اینکه فکر کنید به طور خودکار به آن کار می پردازید.

همه ی کاری که باید بکنید این است که بهتر از دیروز تان باشید. سعی نکنید که همه ی عادات بد تان را تغییر دهید زیرا خیلی زود خسته می شوید. عادات به طور تدریجی ایجاد می شوند و به طور تدریجی تغییر می یابند.

  1. آشنایی با افراد خوب 

زمانی که به تغییر عادت های بدتان می پردازید دوستان یا آشنایانی که در آنها شریک شما بودند از اطراف تان پراکنده می شوند و به طور اعجاب آوری انسان های خوب و مثبت نگر به زندگی شما وارد می شوند زیرا آنها نیز به دنبال انرژی مثبت شما و نیتی که برای بهبود شخصیت تان دارید می گردند و به شما نیاز دارند.

  1. تحمل درد 

درد اتفاق است اما زجر انتخاب. انسان های ضعیف بعد از درد زجر می کشند و از ترس شان فرار می کنند اما انسان های قوی هرگز خود را زجر نداده و با ترس شان روبه رو می شوند.

درد هرگز از بین نمی رود اما با بهبود دادن شخصیت تان ابزار لازم برای مواجه شدن با آن را خواهید داشت.

  1. مغز

تاریخچه ی نرم افزار مغز به میلیون ها سال پیش برمی گردد و هرگز آپدیت نشده است. تنها از راه بهبود شخصیت می توانید مغزتان را به روز کنید. زیرا در این فرانید، نقص ها و کاستی های تان را شناسایی کرده و آنها را رفع می کنید و به این شکل مغزتان قوی می شود.

مهم ترین چیزی که شما یاد می گیرید این است که ذهن زمان زیادی را به منفی فکر کردن اختصاص می دهد. با فهمیدن این موضوع می توانید راه فکر کردن مغزتان را تغییر دهید و با تغییر دادن نوع فکر کردن شادی را به زندگی تان برگردانید.

  1. دور شدن افراد ضعیف

با بهبود شخصیت تان یاد می گیرید که لازم نیست همیشه مردم را از خود راضی نگه دارید یا آنها را تغییر دهید. این انتخاب خود آنهاست که بخواهند چگونه زندگی کنند.

  1. اصلاح رفتارهای نادرست

زمانی که رفتارهای نادرست را از خود می زدایید، آهنربای خوبی ها می شوید از این رو شرکت ها و مشتری های زیادی به سمت تان جذب می شوند و این گونه است که درآمد تان افزایش می یابد.

  1. قدردانی داشته ها

ذهن هر کسی از داشتن سیر نمی شود و همیشه بیشتر و بیشتر می خواهد. وقتی به جای نداشته ها، قدردان داشته های تان شوید شیوه ی فکر کردن تان نیز تغییر می یابد. با شکرگزاری سرعت گذر جهان کمتر شده و بیشتر از قبل زیبایی های جهان را می بینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    باید چندبار بخونم تا ملکه ذهنم بشه
    سپاس

  • Amir. h
    Amir. h | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    ایول?????

مطالب پیشنهادی