ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی «هوآوی واچ ۲» در کنگره جهانی موبایل 2017 تایید شد

ریچارد یو، مدیر اجرایی گروه تجارت مصرف کنندگان هوآوی اخیراً در شبکه اجتماعی چینی Weibo، ضمن انتشار تصویری تبلیغاتی، خبر عرضه مدل جدید ساعت هوشمند این کمپانی را تایید کرده که قرار است در کنگره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

ریچارد یو، مدیر اجرایی گروه تجارت مصرف کنندگان هوآوی اخیراً در شبکه اجتماعی چینی Weibo، ضمن انتشار تصویری تبلیغاتی، خبر عرضه مدل جدید ساعت هوشمند این کمپانی را تایید کرده که قرار است در کنگره جهانی موبایل 2017 واقع در بارسلونا معرفی شود.

نخستین بار در دسامبر سال 2015 بود که شنیدیم این کمپانی چینی مشغول کار روی نسل دوم Huawei Watch است تا آن را اواخر سال 2016 به بازار عرضه کند. اما با تاخیر در انتشار سیستم عامل Android Wear 2.0، عرضه این دستگاه هم به تعویق افتاد.

علاوه بر این، گفته شد که یک ورژن از این ساعت جدید، با اتصالات مخابراتی هم سازگاری دارد و حالا وب سایت VentureBeat در گزارشی، خبر از پشتیبانی از سیم کارت در این ساعت هوشمند داده که قطعاً امکان برقراری تماس های تلفنی را هم فراهم می آورد. در این گزارش همچنین گفته شده که ساعت هوشمند هوآوی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می گردد، اما تاریخ دقیقی برای عرضه اش وجود ندارد.

 

در هر صورت، حالا که می دانیم هوآوی به صورت قطع مشغول توسعه ساعت هوشمند جدیدی است، دیگر انتظار تا کنگره جهانی موبایل 2017 سخت نخواهد بود و باید دید که چینی ها چه محصولی برای مشتریان خود تدارک دیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی