ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

لوکس ترین و اسپرت ترین هاچ بک فرانسوی بازار معرفی شد؛ مشخصات و قیمت DS3 در تهران

شرکت آرین موتور تابان به عنوان عرضه کننده محصولات برند DS که شاخه لوکس گروه صنعتی PSA خوانده می شود ، امروز در ادامه برنامه های خود برای بازار ایران مدل DS3 را در نمایشگاه ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

شرکت آرین موتور تابان به عنوان عرضه کننده محصولات برند DS که شاخه لوکس گروه صنعتی PSA خوانده می شود ، امروز در ادامه برنامه های خود برای بازار ایران مدل DS3 را در نمایشگاه خودرو تهران به صورت رسمی رونمایی کرد.

این مدل در کلاس خودروهای هاچبک سایز کوچک موسم به سوپرمینی قرار دارد. DS3 در دو مدل 3 درب کانورتیبل و 3 درب هاچبک عرضه می شود که مدل دومی برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. همچنین امکانات ایمنی نظیر ABS و چراغهای زنون به علاوه سنسور نور در این خوردو تعبیه شده است.

این خودرو از زبان طراحی خاص برند خود که در مدل هایDS4، DS5 و DS6 شاهد هستیم بهره می برد و با حضورش سبد محصولات این برند در کشور ما تکمیل خواهد شد.

این خودرو مجهز به یکی از تکنولوژیک ترین موتورهای گروه PSA است که تنها با حجم 1.2 لیتر از یک واحد 3 سیلندر توربوشارژ شده، قدرتی معادل 110   اسب بخار و 205 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

فضای داخلی خودرو با روکش های Black Dinamica و موکت کف DS و صندلی های اسپرت طراحی شده است.

همچنین جعبه دنده 6 سرعته خودکار 6AT وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلویی را دارا است. این خودرو به دلیل این که در کلاس مدل های لوکس قرار دارد از قیمت به نسبت بالایی برخوردار است.

DS3 با قیمتی در حدود 136 میلیون تومان می تواند نقش خودرو شهری قشر ثروتمند و لوکس سوار جامعه را بازی کند و در نبود رقبایی مانند آلفارومئو جولیتا به یکه تاز این عرصه مبدل شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که سلیقه عمومی مشتریان که این روزها به سمت خودروهای کراس اوور و SUV تغییر پیدا کرده، تا چه حد به عرضه DS3 روی خوش نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

    خیلی ها مثل خانوم هایی که مجرد هستند از ماشین ها تو ایران نعمت هستن

  • mohsen heydari
    mohsen heydari | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

    خوشکله وای با قیمت نجومی با 90 تومن میشه توی خوزستان موستانگ سوار شد،واقعا بازار خودروی مسخره ای داریم که تو دنیا مشابه نداره

  • میلاد
    میلاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    خوشگله

مطالب پیشنهادی