ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

برای کار در منزل این نکات را در نظر داشته باشید

Philla Duke مشاور کسب و کاری است که در منزل خود کار می کند. او درباره ی مزایای کار کردن در منزل چنین می گوید: «مردم زمانی که می شنوند من در منزل کار می ...

لیلا حیدری
نوشته شده توسط لیلا حیدری | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

Philla Duke مشاور کسب و کاری است که در منزل خود کار می کند. او درباره ی مزایای کار کردن در منزل چنین می گوید:

«مردم زمانی که می شنوند من در منزل کار می کنم دو نوع واکنش نشان می دهند: گروهی آه کشیده و می گویند: شما واقعا خوش شانسید که چنین موقعیتی دارید. گروه دوم می گویند: من هرگز نمی توانم در منزل کار کنم. مطمئنم که نمی توانم کاری را به پایان برسانم.»

از نظر Philla هر کسی دوست دارد با لباس راحت در منزل بنشیند و به کارش بپردازد تا اینکه ساعت ها در ترافیک خیابان ها بماند. برای اینکه بتوانید در منزل کار کنید باید فاصله ای بین کار و زندگی تان ایجاد کنید و با افزودن فاکتور نظم بیشترین بهره وری از وقت تان را داشته باشید.

لباس موفقیت به تن کنید

لباسی که به هنگام کار در منزل می پوشید باید متفاوت از لباس راحت تان باشد. این کار مغزتان را متوجه این امر می کند که شما در حال کار هستید. نه تنها مغز بلکه هر کس دیگری که به شما نگاه کند متوجه می شود که آماده ی رفتن به جایی هستید و وقت شما را کمتر می گیرد.

Philla:

«اولین کاری که بعد از اتمام کارم می کنم این است که لباس راحتی می پوشم.»

مکان کار مجزا داشته باشید

اتاق یا فضایی که اعضای خانواده کمتر در آن رفت و آمد می کنند، برای محل کارتان می تواند عالی باشد. میز کارتان را کنار پنجره قرار دهید و هر آنچه را که برای کار کردن از فایل بایگانی، میز تحریر، کتابخانه تا هر چیز دیگری که آنجا را مانند محل کار کند، قرار دهید.

نکته ی مهم در اینجا این است که هرگز کارهای تفننی یا جانبی مانند وبگردی و پرداخت قبوض را در زمان کاری یا محل کارتان انجام ندهید. از آنجا خارج شوید و در جای دیگری به این کارها برسید.

ساعت معینی برای کار داشته باشید

سحرخیزی کلید موفقیت است، مخصوصا زمانی که در منزل کار می کنید. زیرا در این زمان معمولا افراد خانواده خواب هستند و آرامش بیشتری در منزل حکم فرماست. اکثر میلیونرها سحرخیز هستند و از ساعت 4 ، 5 یا 6 صبح شروع به کار می کنند. از هر ساعتی که شروع به کار می کنید آن را برای خود ثابت نگه دارید. اگر کار را زود شروع کنید می توانید زود هم تمام کنید. مثلا از 6 صبح تا 3 بعد از ظهر یا هر محدوده ی زمانی دیگر.

زمان استراحت های مشخصی داشته باشید

شاید در محل کار مجبور باشید مدام پشت میز بنشینید و یا برای انجام دادن حرکات کششی که ماهیچه های خسته را ماساژ می دهد معذوریت داشته باشید. اما در منزل زمان و نوع استراحت تان را خودتان تعیین می کنید.

Philla:

«ساعت کامپیوترم را بر چند زمان استراحت تنظیم کرده ام که هنگامی که غرق در کار می شوم این ترتیب را فراموش نکنم. برای مثال از ساعت 9 تا 9:20 پیاده روی می کنم. 11تا 11:20 نهار می خورم. 12:30 تا 12:40 یک نوشیدنی می نوشم و معمولا راس ساعت 2 کار را تمام می کنم. البته گاهی پیش می آید که بیشتر از این ساعت ها کار کنم ولی برای خود استراحت های کوتاه مدتی قرار می دهم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی