ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه گلکسی اس 8 در روز 9 اسفند به صورت رسمی اعلام می شود

سامسونگ در روز 9 اسفند ماه تاریخ عرضه گلکسی S8 را به اطلاع دوستداران این برند خواهد رساند. این خبری است که «Koh Dong-jin» رئیس بخش ارتباطات موبایل سامسونگ منتشر کرده و گفته است که ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

سامسونگ در روز 9 اسفند ماه تاریخ عرضه گلکسی S8 را به اطلاع دوستداران این برند خواهد رساند. این خبری است که «Koh Dong-jin» رئیس بخش ارتباطات موبایل سامسونگ منتشر کرده و گفته است که «برنامه زمان بندی رسمی» ورود پرچمدار مورد انتظار کره ای ها به بازار در خلال کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی خواهد شد.

همانطور که احتمالاً اطلاع دارید، سامسونگ سخنرانی مطبوعاتی خود را در تاریخ 8 اسفند ماه و در MWC 2017 برگزار خواهد کرد اما گلکسی S8 جزئی از محصولات معرفی شده طی این مراسم نخواهد بود. از طرف دیگر گفته می شود که کره ای ها تیزر یک دقیقه ای از پرچمدار خود را برای به نمایش در آوردن در جریان مراسم آماده کرده اند.

طبق آنچه که پیش از این در شایعات عنوان شده، گلکسی S8 در طی مراسمی که روز 9 فروردین ماه در نیویورک برگزار می شود، رونمایی خواهد شد و همچنین در نخستین روز از ماه اردیبهشت به بازار عرضه می شود.

گفتنی است انتظار می رود پرچمدار جدید سامسونگ با بهبودها و قابلیت های جدید زیادی همراه باشد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن هستند که سامسونگ در نسل جدید از دو نسخه گلکسی S8 با نمایشگر 5.8 اینچی و گلکسی +S8 با صفحه نمایش 6.2 اینچی رونمایی خواهد کرد که هر دو مدل دارای نمایشگر منحنی در دو سمت هستند. همچنین به نظر می رسد که نسخه های مخصوص بازار ایالات متحده به آخرین نسل از چیپست های کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 مجهز باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    روزی که الجی جی6 معرفی میشه میخواد بیا راجب اس8 بحرفه که تحت شعاع قرار بده الجی رو انثدر شرکتی بدبخت ندیدم که از بقیه رقباش چیپ نمیده تا خودش سود کنه انقدر شرکت ترسو که ازینکه بقیه رقباش بهتر عملکرد داشته باشن

مطالب پیشنهادی