ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایونیر هدفون های سری Rayz مجهز به پورت Lightning را معرفی کرد

هدفون های پشتیبانی کننده از پورت لایتینگ اپل پیش از این نیز در بازار حضور داشته اند اما پس از حذف جک صدای 3.5 میلی متری در آیفون های 7 و 7 پلاس، احساس نیاز ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

هدفون های پشتیبانی کننده از پورت لایتینگ اپل پیش از این نیز در بازار حضور داشته اند اما پس از حذف جک صدای 3.5 میلی متری در آیفون های 7 و 7 پلاس، احساس نیاز به آنها بیش از هر زمان دیگری شد. اگر شما هم یکی از طرفداران هدفون های بی سیم نیستید، باید بدانید که پایونیر هوای شما را خواهد داشت.

کمپانی مورد اشاره اخیراً از دو هدفون جدید سری Rayz رونمایی کرده که یکی از آنها با نام Rayz و دیگری با نام Rayz Plus روانه بازار خواهند شد. هر دو محصول مورد بحث از طریق پورت لایتینگ به تلفن همراه شما متصل می شوند اما تنها Rayz Plus دارای یک پورت اضافه است تا کاربر با استفاده از آن بتواند در حین لذت بردن از موسیقی، آیفون خود را نیز شارژ کند.

بر اساس اعلام پایونیر، هدفون ها از فناوری LightX کمپانی Avnera بهره برده که حداقل انرژی را به هنگام اتصال به آیفون مصرف خواهند کرد. همچنین هدفون های سری Rayz به قابلیت های هوشمندانه ای نظیر تکنولوژی حذف نویز مجهز هستند که می تواند تجربه گوش فرا دادن به موسیقی را بر اساس گوش کاربر و محیطی که در آن حضور دارد، بهینه سازی کند.

گفتنی است محصولات جدید پایونیر از سنسورهایی برای تشخیص داخل گوش بودن و یا نبودن هدفون ها استفاده می کند و بر همین اساس زمانی که هدفون در داخل گوش شما نباشد، موسیقی را قطع خواهد کرد و به هنگام گذاشتن دوباره آنها در داخل گوش، شروع به پخش می کند.

لازم به ذکر است هدفون Rayz با قیمت 99.95 دلار و مدل Rayz Plus با برچسب قیمت 149.95 دلار به زودی به بازار عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی