ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی و نمایش مختصر رابط کاربری به کار رفته در G6

ال جی اعلام کرد که تلفن همراه جدیدش با نام G6 از رابط کاربری جدیدی به نام UX 6.0 بهره می برد. کره ای ها می گویند رابط کاربری به گونه ای طراحی شده تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

ال جی اعلام کرد که تلفن همراه جدیدش با نام G6 از رابط کاربری جدیدی به نام UX 6.0 بهره می برد. کره ای ها می گویند رابط کاربری به گونه ای طراحی شده تا بیشترین استفاده را از نمایشگر 5.7 اینچی QHD+ FullVision را ببرد و بهترین قابلیت ها را ارائه دهد.

LG G6 نسبت تصاویر 18:9 را نمایش می دهد، نسبتی که به گفته ال جی می تواند قابلیت های بالایی در تجربه چند وظیفگی ایفا کند و چند پنجره رو همزمان نمایش دهد. می توانید حین مشاهده تقویم، همزمان در اپلیکیشن پیام رسان دیگری هم گفتگو کنید و یا اینستاگرام را مرور کنید و در همان لحظه بازی تان در جریان باشد.

همچنین، گفته شده که دوربین جی 6 اجازه می دهد تا به صورت همزمان تصاویر را گرفته و آن ها را مرور کنید. قابلیت جدیدی به نام Square Camera، نمایشگر مخصوص این دستگاه را به دو مربع کاملا مساوی تقسیم کرده و اجازه می دهد تا تصاویری با فرمت 1:1 برای اینستاگرام بگیرید و آن ها را همان لحظه در مربع مجاور نگاه کنید.

قابلیت دیگری که ال جی از آن پرده برداشت، Food Mode است که باز هم مرتبط به تصویربرداری و دوربین دستگاه می شود. در این حالت، کیفیت رنگ ها بالا و اشباع خواهند بود. ال جی ویدیویی برای UX 6.0 منتشر کرده که در ادامه می بینید.

ال جی جی 6 در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند، این موبایل را در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    به احتمال زیاد الجی امسال میترکونه!
    پس بترکوووننن? ? ?

  • tagezade
    tagezade | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    خیلی بده رابطه ال جی مثل اینکه مخاطب خریدار گوشی ال جی مهد کودکیا هستن چه وضعه رابطه اخه یکم یاد بگیر از سنس اچ تی سی رابط نوقات اس ۷ هم جدیدا خوبه شده

    • Dandelions
      Dandelions | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

      من یکی برای رابط کاربری ال جیه که گوشیاش رو میخرم. یعنی نه فقط رابط کاربری. ملاک های مهم دیگه ای هم دارم اما رابط کاربری مهم ترین معیارمه. رابط کاربری ال جی UX از نسخه 3 به بعد خیلی بهتر شد. در عین حال که ظاهر شیک، مدرن و ساده ای داره و عاری از گونه پیچیدگی هستش اما امکانات خیلی قوی در جهت سهولت در کار با منوها و در دسترس بودن قابلیت هایی که بیشتر بهشون نیاز هست داره. چند وظیفگی و امکانات صوتی و تصویری در رابط کاربری ال جی حرف نداره. مهم تر از همه اینه که حتی افراد که سن و سال بالایی دارند مثل مامان باباها یا پدربزرگ و مادربزرگ ها هم خیلی راحت میتونن با یه تلفن هوشمند بدون ترس کار کنن.

  • Marshall
    Marshall | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    رابط کاربری تا چه حد براتون مهمه؟ من همیشه از Launcher استفاده میکنم پس زیاد برام نیست، بخصوص Nova که قابلیت customization (شخصی سازی) بالایی داره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی