ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ برگزاری کنفرانس E3 2017 مایکروسافت مشخص شد؛ منتظر اسکورپیو باشید

نمایشگاه E3 پیش رو یکی از حساس ترین رویداد ها برای مایکروسافت است. بعد از توقف پروسه ساخت Scalebound و کاهش اعتماد بازیکن ها به این کمپانی پس از اتفاقات چند ماه گذشته، حالا وقتش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

نمایشگاه E3 پیش رو یکی از حساس ترین رویداد ها برای مایکروسافت است. بعد از توقف پروسه ساخت Scalebound و کاهش اعتماد بازیکن ها به این کمپانی پس از اتفاقات چند ماه گذشته، حالا وقتش رسیده تا ردموندی ها با یک کنفرانس متفاوت و البته نمایش های خوب علاقه مندان به بازی های ویدیویی را جذب کنند.

به خصوص که شایعات نشان می دهند مایکروسافت رونمایی رسمی از ورژن ارتقا یافته کنسولش را به رویداد E3 2017 موکول کرده است. ساعاتی پیش این کمپانی جزییاتی از کنفرانس بعدی خود را با بازیکن ها به اشتراک گذاشت که با استناد به آن، تاریخ برگزاری رویداد E3 امسال مایکروسافت 11 ژوئن [21 خرداد] و ساعت 14:00 به وقت لس آنجلس [1:30 بامداد به وقت تهران] خواهد بود.

کنفرانس سال پیش مایکروسافت 13 ژوئن برگزار شده بود.

همچنین با توجه به عکس بالا، می توانیم امیدوار باشیم که بعد از یک وقفه نسبتا طولانی اطلاعات بیشتری از اسکورپیو ببینیم. بد نیست بدانید گفته های ردموندی ها نشان می دهند که اسکورپیو قوی ترین کنسول صنعت گیمینگ بوده و می تواند بازی ها را با کیفیت 4K واقعی اجرا نماید.

دقیقا خلاف پلی استیشن پرو که به علت قدرت نامناسبش برای 4K، تقریبا تمام عناوین مهم روی این کنسول آپ اسکیل می شوند. جدا از این، با توجه به شایعات مایکروسافت به استفاده از یک پردازشگر گرافیکی شش ترافلاپی و پردازنده هشت هسته روی آورده است. یعنی اسکورپیو که پایان امسال عرضه خواهد شد، نزدیک به 4.5 برابر اکس باکس وان معمولی قدرت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Nima
    Nima | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    عالی ...

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    بترکون ✌?

  • وحید
    وحید | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    First Blood

مطالب پیشنهادی