ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دکمه هوم و اسکنر اثر انگشت در آیفون بعدی جای خود را به دکمه های مجازی می دهند

بنابر گزارش مینگ-چی کو، یکی از تحلیلگران موسسه KGI Securities، در آیفون بعدی احتمالاً شاهد حذف دکمه هوم و سنسور Touch ID با هدف طراحی لبه به لبه نمایشگر خواهیم بود و در پایین آن، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

بنابر گزارش مینگ-چی کو، یکی از تحلیلگران موسسه KGI Securities، در آیفون بعدی احتمالاً شاهد حذف دکمه هوم و سنسور Touch ID با هدف طراحی لبه به لبه نمایشگر خواهیم بود و در پایین آن، از «دکمه های مجازی» استفاده خواهد شد.

وی اعتقاد دارد که آیفون جدید اپل، به پنل نمایشگر OLED با ابعاد 5.8 اینچ و رزولوشن 2800x1242 مجهز می گردد اما تنها 5.15 اینچ از این نمایشگر قابل استفاده است و بخش باقی مانده پایینی، به دکمه های مجازی اختصاص می یابد.

کو همچنین باور دارد که این موبایل به همراه تکنولوژی های بیومتریک دیگری که جایگزین تکنولوژی تشخیص اثر انگشت می شوند به بازار خواهد آمد، اما هنوز مشخص نیست این تکنولوژی ها چه خواهند بود و آیا اسکنر عنبیه چشم، همچون گلکسی نوت 7 سامسونگ نیز در میان آنها قرار دارد یا خیر.

تحلیلگر KGI در ادامه گزارش خود افزوده که این دستگاه مجهز به پنل OLED و 5.8 اینچی، اندازه ای معادل آیفون مجهز به پنل TFT-LED و 4.7 اینچی (مانند آیفون 7) خواهد داشت؛ با این همه، اندازه نمایشگر و عمر باتری آن نسبت به آیفون TFT-LCD و 5.5 اینچی (مانند آیفون 7 پلاس) بیشتر خواهد بود.

گفتنی است که بنابر شایعات و گزارش های تایید نشده پیشین، اپل ممکن است در آیفون 2017 از نمایشگر خمیده بهره گیرد. علاوه بر این، احتمال دارد که آیفون 8 در سه مدل، شامل دو مدل 5.5 اینچی و یک مدل 4.7 اینچی به دست مشتریان برسد. کو در حالی خبر از اعمال تغییراتی در سنسور اثر انگشت Touch ID داده که اخیراً پتنتی از اپل برای قرار دادن این اسکنر در نمایشگر نیز رویت شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی