ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید؛ جلوه های ویژه نسخه جانبی سری فیلم Star Wars چگونه خلق شدند؟

با به دست آوردن ستاره مرگ، سلاح امپراتوری کهکشانی، از بین بردن یک سیاره کار چندان سختی نیست؛ اما اینجا و روی زمین، از بین بردن یک سیاره کاری دشوارتر است. در صورتی که بشر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با به دست آوردن ستاره مرگ، سلاح امپراتوری کهکشانی، از بین بردن یک سیاره کار چندان سختی نیست؛ اما اینجا و روی زمین، از بین بردن یک سیاره کاری دشوارتر است. در صورتی که بشر فناپذیر امروزی بخواهد سیاره ای کامل شامل شهرها و کوهستان ها ساخته و آن را به کل نابود کند، باید دست به دامان جلوه های ویژه و تیم جلوه های دیداری شرکت Industrial Light and Magic شود.

ILM اخیراً در ویدیویی تازه، چگونگی طراحی و سپس نابود کردن دو سیاره Scarif و Jedha که در فیلم سینمایی Rogue One: A Star Wars Story، اسپین آفی برای سری فیلم جنگ های ستاره ای به نمایش درآمدند را نشان داده است.

تکنیک های سینمایی به کار رفته در این فیلم، به صورت لایه لایه در ویدیو نشان داده می شوند و می توانید شکل گیری بافت ها، سازه ها و افکت ها در صحنه های مبتنی بر جلوه های ویژه را به وضوح تماشا کنید.

از این جا به بعد، ILM یک جهنم واقعی به پا می کند و با افزودن انفجار و گازهای غلیظ، بهترین تصویر ممکن از شناخته شده ترین ابراسلحه سری فیلم Star Wars را به شکلی شکوهمندانه ارائه می دهد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سیروس امجدی
    سیروس امجدی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی