ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر زنده دیگری از موبایل G6 ال جی با نمایشگر همیشه روشن فاش شد

با توجه به اینکه چند روز بیشتر تا زمان معرفی موبایل G6 ال جی باقی نمانده، تقریباً همه ویژگی ها و مشخصات این پرچمدار کره ای را می دانیم و اخبار چند روز گذشته نیز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

با توجه به اینکه چند روز بیشتر تا زمان معرفی موبایل G6 ال جی باقی نمانده، تقریباً همه ویژگی ها و مشخصات این پرچمدار کره ای را می دانیم و اخبار چند روز گذشته نیز نمایشگر 5.7 اینچی «فول ویژن»، جزئیاتی از رابط کاربری UX 6.0، مقاومت و دوام بالا، و چیپ صوتی بهبودیافته Quad-DAC به کار رفته در اسمارت فون مورد بحث را مطرح کردند.

با وجود اطلاعات کامل، هنوز تصاویر واضح و شفافی از نمونه واقعی G6 در منابع خبری منتشر نشده بود، تا اینکه امروز بالاخره می توانیم این تلفن همراه را به صورت زنده مشاهده نماییم. این دو تصویر کاملاً با آنچه پیش از این مطرح شده بود مطابقت دارند و پرچمدار ال جی را در رنگ نقره ای نشان می دهند.

دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در پشت موبایل و نمایشگری با حاشیه اندک و خمیدگی جزئی در لبه ها در این تصویر مشخص هستند. البته نکته جدیدی که در این عکس ها وجود دارد، قابلیت نمایشگر همیشه روشن است که پیش از این چیزی در مورد آن نمی دانستیم.

گفتنیست منبع این تصاویر در جمع بندی مشخصات سخت افزاری نهایی G6 ال جی باز هم موارد قبلی را تکرار کرد که از میان آنها می توان به چیپست اسنپدراگون 821، نمایشگر 5.7 اینچی، 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • perestije
    perestije | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    قاب و گارد خواستین من اینجام
    perestije.ir

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی