ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استودیوی DreamRain از قسمت بعدی بازی موبایل سلحشوران رونمایی کرد

تابستان امسال، استودیوی DreamRain بعد از موفقیت های نسبتا خوبی که با «ماشین جنگی» به دست آورد دومین عنوانش با نام «سلحشوران» را برای اسمارت فون ها عرضه نمود. اپلیکیشنی که شاید مشکلات گوناگونی ابتدای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

تابستان امسال، استودیوی DreamRain بعد از موفقیت های نسبتا خوبی که با «ماشین جنگی» به دست آورد دومین عنوانش با نام «سلحشوران» را برای اسمارت فون ها عرضه نمود. اپلیکیشنی که شاید مشکلات گوناگونی ابتدای راه خود داشت اما جدا از آپدیت های توسعه دهنده، چون نخستین بازی ایرانی استاندارد از سبک فایتینگ [مبارزه ای] بود توانست بازیکن های زیادی را به خود جذب کند.

حالا بعد از انتظارات فراوان و پشتیبانی درست سازنده، روز گذشته سازندگان این اپلیکیشن محبوب از ادامه آن با نام «سلحشوران: نجات قلعه» رونمایی کردند. با توجه به توضیحات DreamRain، داستان نجات قلعه بعد از اتفاقات قسمت ابتدایی و شکست اهریمن روایت می شود. جایی که او با یک حیله متفاوت توانسته دروازه هایی ساخته و شیاطین را به سمت ملک اهورا هدایت کند.

بنابراین وظیفه شما این خواهد بود تا آن ها را شکست دهید. سروش لبانیان ، مدیر پروژه سلحشوران: نجات قلعه، پیرامون بازی می گوید: «تمامی تجریبات گذشته خود اعم از شکست ها و موفقیت ها را برای ساخت این بازی به کار برده ایم تا نتیجه عنوانی جذاب با گیم پلی ساده، متفاوت و روان با داستانی دوست داشتنی از اساطیر ایران در ابعاد و استاندارد جهانی باشد.»

مسعود عسگریان، مدیر عامل شرکت، هم در مورد روند ساخت پروژه گفته است: «نجات قلعه در نگاه اول پروژه ای ساده از لحاظ ساخت به نظر می رسد اما میتوان به جدیت گفت که این پروژه از لحاظ فنی و دیزاین بازی یکی از سخت ترین تجربیات ما در مسیر بازی سازی بوده و تیم ما را با چالش های فراوانی روبرو کرده است. امیدواریم که این بازی نیز همانند بازی های گذشته مان با اقبال عمومی روبرو شود تا دلمان برای ادامه راه گرم و گرم تر شود.»

با توجه به پتانسیل هایی که از سلحشوران دیدیم، نجات قلعه فرصت مناسبی برای DreamRain است تا از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و یک تجربه به مراتب سرگرم کننده را به بازیکن ها هدیه بدهد. بد نیست بدانید پروسه ساخت سلحشوران: نجات قلعه که بنا به ادعای توسعه دهنده نخستین اپلیکیشن ایرانی در سبک Clicker و ژانر Casual است از شش ماه پیش استارت خورده و بازی هم تا پایان همین ماه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی