ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر گیم پلی مود جدید بتلفیلد 1 منتشر شد؛ خط مقدم [تماشا کنید]

جدیدترین DLC مورد انتظار بازی پرطرفدار و موفق بتلفیلد 1 که «They Shall Not Pass» نام دارد، در کنار ارائه چند مپ و اسلحه و وسایل نقلیه جدید، مود کاملاً جدیدی با نام «Frontlines» را ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

جدیدترین DLC مورد انتظار بازی پرطرفدار و موفق بتلفیلد 1 که «They Shall Not Pass» نام دارد، در کنار ارائه چند مپ و اسلحه و وسایل نقلیه جدید، مود کاملاً جدیدی با نام «Frontlines» را نیز معرفی می کند.

این مود تازه به نوعی تلفیقی از Conquest و Rush بوده و رویکرد متفاوتی از دشواری های نبرد در دوران جنگ جهانی نخست را به بتلفیلد 1 می آورد.

بر این اساس منطقه قابل بازی به مناطق مشخصی از خطوط مقدم تقسیم بندی شده و در مرکزیت محل استقرار هر تیم دو دستگاه تلگراف کار گذاری شده است؛ هر گروه می بایست برای رسیدن و نابود کردن تلگراف های دشمن خط مقدم تیم خودی را پیش ببرد و مجموعه ای از پرچم ها را به اختیار در بیاورد.

در همین حین تیم مغلوب نیز می تواند از همان تلگراف برای پشتیبانی هوایی و استفاده از موشک های کشنده آسمان به زمین استفاده نماید.

گفتنی است DLC مورد بحث در تاریخی نامعلوم در ماه مارس برای تمام پلتفرم ها منتشر خواهد شد. در ادامه پیشنهاد می کنیم حتماً تریلر رسمی مود Frontlines بازی بتلفیلد 1 را تماشا کنید:

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲ اسفند ۱۳۹۵

    این بازی عالیه. به خصوص اینکه به شدت پرفورمنس عالی داره ?

مطالب پیشنهادی