ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جنرال موتورز احتمالاً هزاران اتومبیل خودران Bolt را در سال 2018 تولید می کند

دو منبع خبری آشنا با برنامه های شرکت خودروسازی جنرال موتورز عنوان کرده اند که این کمپانی در نظر دارد با شروع سال 2018، هزاران خودروی الکتریکی خودران را با همکاری Lyft مورد بررسی و تست ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

دو منبع خبری آشنا با برنامه های شرکت خودروسازی جنرال موتورز عنوان کرده اند که این کمپانی در نظر دارد با شروع سال 2018، هزاران خودروی الکتریکی خودران را با همکاری Lyft مورد بررسی و تست قرار دهد.

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط منابع آگاه، شرکت کرایه خودروی اشتراکی Lyft در نظر دارد تا تعدادی اتومبیل شورلت بولت الکتریکی را به ناوگان خود بیفزاید و عملکررد آنها را در چندین ایالت مورد بررسی قرار دهد.

گفتنی است پیش از این مدیران جنرال موتورز در مصاحبه ها و سخنرانی برای سرمایه گذاران اذعان داشته اند که این شرکت در سال های پیش رو اتومبیل های خودران را به صورت انبوه تولید خواهند کرد اما هیچگاه از مقیاس تولید سخنی نگفته اند.

در همین راستا «Mary Barra»، مدیر اجرایی کمپانی GM، در اواسط دسامبر سال گذشته عنوان کرده بود که جنرال موتورز نسخه خودران اتومبیل Bolt EV را از اوایل سال 2017 تولید خواهد کرد. هم اکنون شرکت مذکور در حال ارزیابی عملکرد حدود 40 اتومبیل خودران بولت را در سان فرانسیسو و سکاتزدیل آریزونا بوده و در نظر دارد برنامه آزمایشات خود را گسترش داده و خودروهایش را وارد دیترویت کند.

با این تفاسیر انتظار می رود برنامه آزمایش اتومبیل های تماماً خودکار جنرال موتورز، یکی از وسیع ترین نمونه ها در نوع خود و تا پیش از سال 2020 باشد؛ زمانی که بسیاری از کمپانی های خودروساز برای شروع تولید انبوه محصولات خودران خود در نظر گرفته اند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamad_amin
    mohamad_amin | ۲ اسفند ۱۳۹۵

    سلام. به ایمیل job@digiato پیام دادم. لطفا چک بفرمایید

مطالب پیشنهادی