ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش ارزش سهام به دنبال بازداشت نایب رئیس سامسونگ

اخبار مربوط به بازداشت «لی جائه-یونگ»، نایب رئیس و نوه بنیانگذار سامسونگ، صبح امروز باعث ریزش ارزش سهام کمپانی کره ای شد. به نظر می رسد سرمایه گذاران از خلأ به وجود آمده در سکانداری ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اخبار مربوط به بازداشت «لی جائه-یونگ»، نایب رئیس و نوه بنیانگذار سامسونگ، صبح امروز باعث ریزش ارزش سهام کمپانی کره ای شد. به نظر می رسد سرمایه گذاران از خلأ به وجود آمده در سکانداری سامسونگ راضی نبوده و واکنش مورد اشاره قابل پیش بینی بوده است.

گفتنی است ارزش سهام سامسونگ در سال جاری با رشدی 5.5 درصدی مواجه شده و پیش از آن در سال 2016 نیز افزایش شگفت انگیز 43 درصدی را تجربه کرده بود. اما هم اکنون با باز شدن بورس اوراق بهادار در کره جنوبی، ارزش سهام سامسونگ طی چند ساعت با کاهش حدوداً یک درصدی رو به رو شده است.

«Jung Sang-jin» مدیر بورس در «مدیریت سرمایه گذاری کره» عنوان کرد که تغییرات به وجود آمده در سهام سامسونگ تنها به دلیل آثار احساسی منفی دستگیری آقای «لی» بوده و تغییری در سلامت تجارت شرکت کره ای صورت نگرفته است.

هنوز مشخص نیست که «لی جائه-یونگ» چه مدت تحت بازداشت قرار خواهد داشت اما به نظر می رسد که حضور یافتن او در دادگاه و اعلام نتیجه آن حدوداً 18 ماه به طول خواهد انجامید، بنابراین امکان دارد نایب رئیس سامسونگ برای مدت زمانی طولانی در دفتر خود حضور نداشته باشد.

لازم به ذکر است اتهامات لی شامل اختلاس، رشوه دادن، شهادت دروغ، پنهان کردن درآمد حاصل از جرم و انتقال غیر قانونی دارایی ها به خارج از کشور است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۳ اسفند ۱۳۹۵

    سامسون

مطالب پیشنهادی