ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً آیفون 7 قرمز رنگ را همراه نسل جدید آیپد پرو معرفی می کند

اپل معمولاً هر ساله در ماه مارس مراسم ویژه ای را برگزار می کند و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. منابع خبری از ژاپن می گویند رویداد امسال این کمپانی در ماه مارس ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اپل معمولاً هر ساله در ماه مارس مراسم ویژه ای را برگزار می کند و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. منابع خبری از ژاپن می گویند رویداد امسال این کمپانی در ماه مارس کاملاً خاص بوده و می توانیم علاوه بر چهار آیپد جدید، انتظار آیفون های تازه ای را نیز داشته باشیم.

چند ماه قبل نخستین شایعات در مورد نسل جدید تبلت های آیپد پرو در ابعاد 9.7، 10.9 و 12.9 اینچی به گوش رسید. اکنون وبلاگ ژاپنی MacOtakara که معمولاً در مورد محصولات اپل چندان بیراه نمی گوید، اظهار داشت نسخه 7.9 اینچی از تبلت حرفه ای این کمپانی نیز در راه است.

این منبع خبری همچنین می گوید نمونه 10.9 اینچی در واقع نمایشگری 10.5 اینچی دارد و از طراحی زیبا با حداقل حاشیه در طرفین صفحه نمایش بهره مند شده، اما عرضه عمومی آن در ماه می صورت خواهد گرفت، در حالی که سه مدل دیگر از زمان معرفی به ویترین مغازه ها راه می یابند.

تمامی آیپد پروهای جدید اپل از قلم استایلوس Apple Pencil پشتیبانی می کنند و از آنجا که اهالی کوپرتینو در حال حاضر این قلم را با قیمت 100 دلار و به صورت جداگانه به فروش می رسانند، به نظر نمی رسد این وضعیت تغییر کند.

علاوه بر تبلت ها، MacOtakara می گوید آیفون 7 و مدل پلاس آن در رنگ قرمز نیز معرفی خواهد شد. همچنین آیفون SE که پیش از این در ظرفیت های 16 و 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گرفت، نسخه 128 گیگابایتی نیز خواهد داشت.

گفتنیست تاریخ دقیق رویداد اپل در ماه مارس هنوز به طور قطع مشخص نشده، اما احتمالاً به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی