ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پتنتی از یک اپلیکیشن خلق آواتار به ثبت رسانده است

اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا هم اکنون با درخواست اپل برای ثبت پتنتی جهت ساخت و ویرایش آواتار به صورت حرفه ای موافقت کرده است. گفتنی است اختراع ثبت شده توسط ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا هم اکنون با درخواست اپل برای ثبت پتنتی جهت ساخت و ویرایش آواتار به صورت حرفه ای موافقت کرده است.

گفتنی است اختراع ثبت شده توسط اپل به یک نرم افزار طراحی آواتارهای مجازی اشاره دارد که ممکن است در سرویس هایی نظیر اپلیکیشن های پیامرسان، ایمیل، دفترچه مخاطبان و بازی های مورد استفاده قرار گیرند.

لازم به ذکر است تعداد نرم افزارهای احتمالی که ممکن است از آواتارهای مورد اشاره بهره ببرند بسیار زیاد است اما با توجه به تصاویر موجود در اسناد این پتنت به نظر می رسد اپل به دنبال خلق پلتفرمی مشابه با «مایکروسافت Xbox آواتارز» و «نینتندوز میس» است.

علاوه بر آن یکی از عکس های موجود در متن اختراع اپل، یک سرویس شبیه به Game Center را نشان می دهد که آمار و ارقام بازیکن را به نمایش گذاشته است.

ناگفته نماند اپل هر ساله تعداد بسیار زیادی اختراع را به ثبت می رساند که ممکن است بسیاری از آنها به مرحله توسعه و تولید نرسند. به عنوان مثال کوپرتینویی ها اخیراً پتنت هایی برای شارژ خودکار ساعت های هوشمند، استفاده از میکرو LED ها در ساخت صفحه نمایش، هدفون هیبریدی و غیره را به ثبت رسانده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی