ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دستگاه تهویه هوای Wind Free را در نمایشگاه MENA معرفی کرد

سامسونگ که یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان به شمار می رود، به تازگی در نمایشگاه 2017 MENA از جدیدترین دستاوردهایش در حوزه تهویه مطبوع رونمایی کرد. این کمپانی امروز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

سامسونگ که یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان به شمار می رود، به تازگی در نمایشگاه 2017 MENA از جدیدترین دستاوردهایش در حوزه تهویه مطبوع رونمایی کرد.

این کمپانی امروز دستگاه تهیه هوای دیواری Wind-Free به شماره مدل AR9500M را در همایش منا در سنگاپور به نمایش گذاشت که دارای فناوری سرمایشی انحصاری سامسونگ به نام Wind-Free است و علاوه بر مصرف پایین انرژی، هوای خنک را بدون ایجاد باد سرد فراهم می‌کند.

جورجز برکات، مدیر منطقه‌ای بخش لوازم خانگی دیجیتال شرکت سامسونگ در حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا، می‌گوید:

در منطقه‌ای که زمان زیادی را در فضاهای بسته سپری می‌کنیم، یک سیستم خنک‌کننده کارآمد می‌تواند تا حد زیادی روش زندگی شما را بهینه کند. توانایی‌های تهویه هوای سیستم AR9500M تضمین می‌کند که مشتریان دیگر نیازی به کنار آمدن با هوای سرد و ناراحت‌کننده نخواهند داشت و از کاهش هزینه برق در خانه‌هایشان سود خواهند برد.

مدل AR9500M به سیستم سرمایش دو مرحله ای مجهز است: مرحله اول یعنی «حالت سرمایش سریع» دمای اتاق را پایین می‌آورد و وقتی محیط به دمای دلخواه رسید، حالت «هوای پایدار» همان دما را حفظ می‌کند. به ادعای سازنده، این روش صرفه جویی در مصرف برق را به همراه خواهد داشت.

موتور مدل AR9500M نیز از یک مبدل دیجیتالی هشت پله‌ای مجهز به فناوری تقویت قدرت برخوردار است که موجب می‌شود تغییرات گشتاور کاهش پیدا کند، در نتیجه انرژی کلی لازم کاهش یافته و زمان لازم برای رسیدن کمپرسور به حداکثر سرعت نیز کمتر می‌شود.

گفتنیست مدل AR9500M مجهز به وای‌فای است که امکان کنترل آن از هر مکانی را با استفاده از اپلیکیشن Smart Home سامسونگ فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند از راه دور دما و تنظیمات دستگاه را کنترل نموده و اطلاعات عملکرد و مصرف انرژی آن و نیز روش‌های حل مشکل در صورت نیاز به تعمیر را به ‌صورت آنی دریافت کنند.

به گفته سازنده، معماری سه‌وجهی AR9500M دارای فضای ورودی بزرگ‌تری است که امکان مکش هوا به‌ صورت گسترده را فراهم می‌کند و در عین حال عرض و زاویه خروجی مناسبی نیز دارد، ضمن اینکه تعداد بیشتر تیغه‌های متحرک (V-blades) و فن بزرگ‌تری در مقایسه با مدل های قبلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مصیب
    مصیب | ۴ اسفند ۱۳۹۵

    آقا خودتون از اپ دیجیاتو استفاده نمیکنید ؟؟؟؟ خرابه به خدا . میره رو اعصاب آدم . تا رو پیام کلیک میکنی بسته میشه . 1 ساله خرابه درستش کنید به خدا

مطالب پیشنهادی