ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنسور اثر انگشت در بطن نمایشگر؛ ویدیوی طرح مفهومی تازه آیفون 8 را تماشا کنید

این روزها همه از کاهش حاشیه های دور نمایشگر موبایل های هوشمند سخن می گویند و همچنین کاربران دوست دارند از شر دکمه های فیزیکی برای همیشه راحت شوند. بعد از آنکه شیائومی تا حدی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

این روزها همه از کاهش حاشیه های دور نمایشگر موبایل های هوشمند سخن می گویند و همچنین کاربران دوست دارند از شر دکمه های فیزیکی برای همیشه راحت شوند.

بعد از آنکه شیائومی تا حدی رویای دنیای تکنولوژی را با موبایل کم حاشیه می میکس به واقعیت بدل کرد، همه نگاه ها به پرچمداران آتی سامسونگ و اپل معطوف شده است.

بر اساس شواهد گلکسی اس 8 به احتمال زیاد با کمترین حاشیه نمایشگر ممکن روانه بازار خواهد شد و هواداران اپل هم می خواهند آیفون بعدی با حداقل بدنه جلوی دستگاه طراحی گردد. این منظور را می توان به سادگی در انواع رندرها و طرح های مفهومی آیفون 8 مشاهده کرد؛ کانسپت هایی که موبایلی فاقد دکمه هوم فیزیکی و دارای قابلیت های خیره کننده را نشان می دهند.

جدیدترین طراحی مفهومی آیفون 8 تمام رویاهای کاربران را به صورت کاملاً منطقی نمایش می دهد؛ نکته قابل توجه این طرح ناحیه پایینی دستگاه در ادامه نمایشگر است که به نظر عملکردی مشابه با تاچ بار مک بوک های سری 2016 اپل داشته و سنسور اثر انگشت را نیز در بطن خود دارد.

پیشنهاد می کنیم ویدیوی این کانسپت دیدنی را در ادامه تماشا کنید:

 

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • راستین فتوحی
    راستین فتوحی | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    دیجیاتو این اپتو یا درست کن یا بریزش سطل آشغال?
    این چه وضعشه آخه رو مقاله ها کلیک میکنی جای اینکه باز بشه فورس استاپ میکنه?? ااوووففففف

  • محمد
    محمد | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    کلا همیشه توی نت ازین چیزا هست اما با واقعیت حد عقل ۵ سال اختلاف داریم . اگر پنل LED رو سامسونگ قرارشده بزنه برای اپل پس یعنی امکان نداره که سنسور داخل خود صفحه نمایش باشه . چون اگر تکنولوزیش در این حد در دسترس بود سامسونگ برای s8 میزد و نمیرفت سنسور اسکن چشم بزاره .

  • | ۴ اسفند ۱۳۹۵

    هر سال از این ویدیو های تخیلی میبینیم. اخرشم میان هدفون جکو حذف میکنن?

  • imitdev 1985
    imitdev 1985 | ۴ اسفند ۱۳۹۵

    تجربه به من نشون داده که این نوع مدل های مفهومی به نام اپل ایجاد می شوند ولی در حقیقت این ویدئو ها توسط شرکت های چینی برای ارزیابی بازخورد کاربران می باشد. منتظر این مدل در شرکت بسته و سخت افزار محور اپل نباشید بلکه قطعا این تکنولوژی توسط شرکت هایی نظیر هواوی یا ایسوس و... پیاده سازی خواهد شد ?

مطالب پیشنهادی