ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این قاب عکس لمسی در نقش اسپیکر نیز ظاهر می شود

روز گذشته «ساندوال» (Soundwall) از خط تولید جدید اسپیکرهای هنری خود رونمای کرد که با نام «نُوا» (Nova) شناخته می شوند. برای کسانی که با محصولات شرکت مورد اشاره آشنا نیستند باید گفت که شما ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

روز گذشته «ساندوال» (Soundwall) از خط تولید جدید اسپیکرهای هنری خود رونمای کرد که با نام «نُوا» (Nova) شناخته می شوند. برای کسانی که با محصولات شرکت مورد اشاره آشنا نیستند باید گفت که شما می توانید با انتخاب تصویر هنری خود و یا آپلود عکس دلخواه، یک قاب آلومینیومی را از «ساندوال» تحویل بگیرید که علاوه بر زیبایی، می تواند نقش یک اسپیکر را نیز ایفا کند.

گجت های جدید شرکت «ساندوال» دارای یک نوار لمسی برای کنترل حجم صدا بوده که علاوه بر آن می تواند دکمه های پخش، قطع و رد کردن آهنگ را نیز در اختیار کاربر کاربر قرار دهد. همچنین محصول جدید از چراغ های LED بهره می برد که می توان رنگ آنها را به دلخواه تغییر داد.

گفتنی است در فریم پایینی «نُوا» یک حسگر حضور دارد که می تواند حرکت افراد را تشخیص داده و بر اساس آن چراغ های LED تعبیه شده در اطراف قاب را فعال کند. اسپیکر-قاب عکس «ساندوال» از طریق بلوتوث و یا WiFi به دستگاه های دیگر متصل شده و برای تأمین انرژی می بایست به پریز برق متصل باشد.

لازم به ذکر است محصول یاد شده در حال حاضر با قیمت پایه 900 دلار به فروش رسیده که به نظر بسیار گران قیمت است اما ممکن است مورد توجه افرادی قرار گیرد که تمایل دارند قاب عکس و اسپیکر را در قالب یک محصول داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی