ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت «اینباکس متمرکز» بالاخره به اپلیکیشن ایمیل و تقویم ویندوز 10 آمد

کمپانی مایکروسافت اخیراً اپلیکیشن Mail & Calendar ویندوز 10 را به روزرسانی کرده و قابلیت هایی به آن افزوده که می تواند مدیریت ایمیل ها را برای کاربران تسهیل کند. آخرین نسخه از این اپلیکیشن، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کمپانی مایکروسافت اخیراً اپلیکیشن Mail & Calendar ویندوز 10 را به روزرسانی کرده و قابلیت هایی به آن افزوده که می تواند مدیریت ایمیل ها را برای کاربران تسهیل کند. آخرین نسخه از این اپلیکیشن، شامل قابلیت هوشمند «اینباکس متمرکز» می شود از ویژگی دیگری برای تشخیص ایمیل های مهم در میان انبوه ایمیل ها بهره می برد.

درست مانند نسخه موبایل آوت لوک، اپ Mail & Calendar می تواند به مرور زمان آموزش ببیند که شما کدام ایمیل ها را بیشتر مطالعه کرده و به آنها پاسخ می دهید؛ سپس این دست از ایمیل ها فیلترگذاری و به اینباکس متمرکز منتقل می شوند. در همین حال، سایر ایمیل ها به تب دیگری به نام «Other» انتقال می یابند. ضمناً امکان علامت گذاری پیام ها و ایمیل ها به صورت دستی برای جا به جایی میان دو تب نیز مهیا شده است.

از طرف دیگر، کاربران حالا می توانند به کمک سیستم «منشن»، با تاثی سمبل @، به لیست مخاطبان دسترسی یافته و یکدیگر را در ایمیل ها تگ کنند؛ درست مانند همین قابلیت در نسخه دسکتاپ آوت لوک. کاربران همچنین می تواند ایمیل هایی که خود در آنها تگ شده اند را برای دسترسی راحت تر فیلترگذاری کنند.

گذشته از ایمیل ها، تقویم اپلیکیشن مایکروسافت حالا از یادآوری هوشمند بهره مند شده که براساس ایمیل هایتان، می توان دریافت مرسوله های پستی و رزروهای مربوط به مسافرت را یادآوری کند. مایکروسافت می گوید که قابلیت های جدید، طی هفته های آتی به دست آن گروه از کاربران Mail & Calendar که اکانت Office 365 و آوت لوک را در اختیار دارند خواهد رسید؛ ضمناً این قابلیت ها به زودی در دسترس اکانت ایمیل های شخص ثالث هم قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی