ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدارهای جدید سونی به قابلیت تصویربرداری Motion Eye مجهز می شوند

بر اساس اسلاید لو رفته اخیر که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید، گویا سونی در حال تدارک ویژگی جدیدی برای دوربین موبایل های پرچمداران جدیدش است که Motion Eye نام دارد. این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

بر اساس اسلاید لو رفته اخیر که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید، گویا سونی در حال تدارک ویژگی جدیدی برای دوربین موبایل های پرچمداران جدیدش است که Motion Eye نام دارد. این قابلیت قرار است از آخرین فناوری سنسورهای سونی که ماژول حافظه اختصصاصی خودشان را دارند استفاده کند.

گویا، موشن آی به تلفن اکسپریا شما اجازه می دهد که یک ثانیه پیش از فشردن دکمه شاتر، 4 تصویر در حافظه نگه دارید. تلفن بر اساس میزان حرکات شما تشخیص می دهد که چه زمانی باید قابلیت موشن آی را فعال کند.

اگرچه چنین قابلیتی برای موبایل های سونی جدید به نظر می رسد اما عملی نیست که پیشتر اتفاق نیافتاده باشد. دو سال پیش، اپل با معرفی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، قابلیت Live Photos را هم معرفی کرد.

تصاویر زنده اپل، یک ثانیه قبل و یک ثانیه پس از اینکه تصویربرداری کنید، همه چیز را ذخیره می کند. مشابه همین طرح را در Motion Photo سامسونگ هم دیدیم که برای خانواده گلکسی اس 7 عرضه شد.

انتظار می رود که موشن آی، روی دو تلفن همراه اکسپریا XZ و اکسپریا XZ Premium در دسترس باشد. هر دو تلفن احتمالا نمایشگر 4K و پردازنده اسنپدراگون 835 را خواهند داشت.

سونی در تاریخ 27 فوریه و در MWC 2017 کنفرانسی برگزار خواهد کرد و احتمالا از این دو تلفن همراه رونمایی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • army-epicur
    army-epicur | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    M@ پسر مالک کمپانی سامسونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی