ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید iOS مشکل باتری آیفون 6 و 6s را به شکل قابل توجهی رفع می کند

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، برخی از دارندگان آیفون 6 و 6s نسبت به خاموش شدن ناگهانی موبایل های خود ابزار گله مندی کرده بودند. در حالی که اپل برنامه ای را ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، برخی از دارندگان آیفون 6 و 6s نسبت به خاموش شدن ناگهانی موبایل های خود ابزار گله مندی کرده بودند. در حالی که اپل برنامه ای را برای جایگزینی باتری های معیوب دیوایس های مورد ذکر معرفی کرده اما به نظر می رسد که آخرین آپدیت iOS 10 نیز می تواند به صورت خودکار این مشکل را رفع کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در روز گذشته، نسخه iOS 10.2.1 که در اواخر ماه ژانویه برای آیفون ها عرضه شد، قادر است تا 80 درصد از خاموش شدن های ناگهانی در آیفون 6s و 70 درصد از آنها را در آیفون 6 برطرف کند.

گفتنی است طبق همین گزارش، باتری های قدیمی مورد استفاده در دستگاه های مورد اشاره به ناگهان تخلیه شده و سبب خاموش شدن تلفن همراه می شدند. اما استفاده از باتری های جدید در آیفون 7 منجر شد تا مشکل مذکور در این موبایل رخ ندهد.

لازم به ذکر است علاوه بر بهبود نسبی وضعیت موبایل های تحت تأثیر، بروز رسانی جدید می تواند شما را از معیوب بودن یا نبودن باتری دستگاهتان آگاه سازد و در زمان نیاز به تعویض باتری، به شما هشدار دهد.

بر همین اساس موقعی که باتری موبایلتان به اندازه کافی قدیمی شد و کارایی آن دیگر مانند سابق نبود، می بایست اعلانیه ای مبنی بر نیاز به سرویس دستگاه دریافت کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۷ اسفند ۱۳۹۵

    این گوشی ها ۲ سال پیش اومدن. هنوز ایراد دارن !؟ واقعا که

    • devil-tears
      devil-tears | ۸ اسفند ۱۳۹۵

      من گوشیم 6 plus هستش و مشکل باتری داره
      البته یبار اب رفته داخلش شاید ب اون خاطر باشه

مطالب پیشنهادی