ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل شرکت فروشنده موبایل 4 دلاری به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد

حدود یک سال قبل، شرکتی به نام «رینگین بلز» (Ringing Bells) موبایل هوشمندی را با قیمتی باورنکردنی در کشور هند عرضه کرد. این دیوایس که «فریدام 251» نام داشت، با قیمت معادل 4 دلار در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

حدود یک سال قبل، شرکتی به نام «رینگین بلز» (Ringing Bells) موبایل هوشمندی را با قیمتی باورنکردنی در کشور هند عرضه کرد. این دیوایس که «فریدام 251» نام داشت، با قیمت معادل 4 دلار در هند فروخته می شد و مورد توجه قشر فقیر و کم درآمد این کشور نیز قرار گرفت.

البته از همان ابتدا می توانستیم سرنوشت این حراج بی سابقه را حدس بزنیم، و اکنون خبرها حاکی از آن هستند که «مهیت گول» بنیانگذار این شرکت به اتهام کلاهبرداری بازداشت شده است.

رویترز به نقل از پلیس هند می گوید دستگیری این فرد به خاطر عمل نکردن به تعهداتش برای ارسال کالا بوده. ظاهراً یکی از فروشندگان بزرگ موبایل در این کشور مبلغی نزدیک به 3 میلیون روپیه (45 هزار دلار) را به حساب این شرکت واریز کرده، اما در مقابل بخش ناچیزی از سفارش خود را دریافت نموده.

مقامات قضایی نیز می گویند فروشنده برای پس گرفتن پولش با کمپانی «رینگین بلز» تماس گرفته، اما از سوی «مهیت گول» و یکی دیگر از مدیران اجرای تهدید شده که در صورت پیگیری، خودش و خانواده اش را به کشتن خواهد داد.

گفتنیست «فریدام 251» سال گذشته به خاطر قیمت 251 روپیه ای در هند مورد استقبال قرار گرفت، اما مشخص بود که قیمت فروش آن از هزینه تمام شده تولیدش بیشتر است، و کارشناسان معتقد بودند این کمپانی از «ترفند پانزی» برای کسب و کارش استفاده می کند، که نوعی کلاهبرداری محسوب می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۷ اسفند ۱۳۹۵

    عجب. من هم منتظر این گوشی بودم توی بازار ایران . نمیدونم کسی دارهیا ن . ولی حیف شذ

مطالب پیشنهادی