ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت جدید آرکاس معرفی شد؛ میان رده و مقاوم در برابر ضربه

بعد از چند ماه بی خبری، به نظر می رسد کمپانی فرانسوی آرکاس فعالیت هایش را از سر گرفته و می خواهد با توپ پر به گردونه رقابتی بازار تلفن های هوشمند و تبلت ها ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بعد از چند ماه بی خبری، به نظر می رسد کمپانی فرانسوی آرکاس فعالیت هایش را از سر گرفته و می خواهد با توپ پر به گردونه رقابتی بازار تلفن های هوشمند و تبلت ها باز گردد.

اگرچه این روزها دنیای تبلت های اندرویدی حال و روز خوشی ندارند، اما با توجه به نزدیک بودن کنگره جهانی موبایل و انتظاراتی که برای معرفی گلکسی تب اس 3 سامسونگ وجود دارد، آرکاس نیز دست به کار شده و دیوایسی جدید با ویژگی های خاص معرفی کرده است.

همانطور که می دانید شرکت فرانسوی اهمیت چندانی برای مشخصات سخت افزاری بالا قائل نیست و اغلب اوقات بازار میان رده ها را هدف قرار می دهد.

در ادامه همین روند جدیدترین تبلت آرکاس با نام Saphir 101، با نمایشگری 10.1 اینچی و رزولوشن 1280 در 800 پیکسل، چیپست مدیاتک MT8163 به همراه 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده است.

اما مشخصه اصلی این تبلت میان رده، بهره مندی از استانداردهای ضدآب و مقاوم در برابر ضربه و شوک IP54 است؛ طوری که سفیر 101 در سقوط های کم ارتفاع و یا ضربات احتمالی وارد شده به هیچ وجه صدمه نخواهد دید.

گفتنی است قیمت دقیق و تاریخ عرضه تبلت جدید آرکاس طی روزهای آینده در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 اطلاع رسانی خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی