ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از تعطیلی سرویس Spaces در فروردین ماه سال آینده خبر داد

ماه می سال 2016 بود که گوگل سرویس و اپلیکیشنی به نام Spaces را برای ارائه «تجربه ای بهتر از اشتراک گذاری گروهی» راه اندازی کرد. Spaces برای این ساخته شده بود که بتواند گروه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

ماه می سال 2016 بود که گوگل سرویس و اپلیکیشنی به نام Spaces را برای ارائه «تجربه ای بهتر از اشتراک گذاری گروهی» راه اندازی کرد. Spaces برای این ساخته شده بود که بتواند گروه های کوچک مردم با علایق مشترک را در یک فضا گردآوری کند، تا بتوانند به آسانی به اشتراک لینک و عکس و ویدیو بپردازند.

متأسفانه این پروژه گوگل با استقبال عمومی مواجه نشد. به همین خاطر اهالی مانتین ویو از تعطیلی آن در آینده نزدیک خبر داده اند. از سوم مارس (۱۳ اسفند ماه) Google Spaces فقط قابل خواندن خواهد بود، و دیگر کاربران نمی توانند در آن گروه ساخته یا هر گونه فعالیت اجتماعی انجام بدهند.

اما گوگل اعلام کرده که توقف و تعطیلی کامل این سرویس را در تاریخ 17 آوریل (۲۸ فروردین) انجام می دهد. بنابراین اگر محتوایی در Spaces دارید، تا آن موقع برای دانلود و ذخیره آن ها فرصت خواهید داشت.

به نظر نمی رسد که تعطیلی سرویس Spaces ضربه خیلی بزرگی بر پیکر کمپانی گوگل باشد. غول موتورهای جستجو همواره به توسعه سرویس ها و اپلیکیشن های متنوع و تعطیلی آن ها پس از مدتی کوتاه مشهور بوده. در حقیقت گوگل آنقدر منابع در اختیار دارد که صرفا اپلیکیشن ها را برای آزمایش این که موفق می شوند یا نه به دست کاربران می رساند.

از شواهد و قرائن پیداست که Spaces هم یکی دیگر از پروژه های شکست خورده گوگل بوده است. البته سران این کمپانی اعلام کرده اند که از شکست Spaces برای «ارتقای محصولات و سرویس های دیگر خود استفاده خواهند کرد».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۷ اسفند ۱۳۹۵

    اهالی مانتین ویو و مرگ، اهالی کوپرتیو و کوفت، اهالی سیلیکون و درد. بسه دیگه این لفظ تکراری مسخره ?

مطالب پیشنهادی