ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی می گوید G6 با رویه متفاوتی نسبت به قبل تولید شده است

ال جی سال گذشته G5 (بررسی دیجیاتو) را به عنوان نخستین موبایل نیمه ماژولار جهان با جنجال فراوان معرفی کرد اما در نهایت بازخورد چندان مناسبی از بازار دریافت نکرد. حالا پس از گذشت یکسال، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۴

ال جی سال گذشته G5 (بررسی دیجیاتو) را به عنوان نخستین موبایل نیمه ماژولار جهان با جنجال فراوان معرفی کرد اما در نهایت بازخورد چندان مناسبی از بازار دریافت نکرد.

حالا پس از گذشت یکسال، با پرچمدار جدیدی مواجه هستیم که بخش های قابل تعویض و قطعات جانبی متنوع ندارد و متمایز ترین ویژگی آن، نسبت اندازه ی تصویر به حساب می آید.

رییس بخش موبایل شرکت کره ای هنگام معرفی G6 روی صحنه ی نمایشگاه موبایل بارسلون می گوید:

سال گذشته هم به عنوان مقام اجرایی و هم به عنوان مصرف کننده، درس های ارزشمندی را یاد گرفتم. باید بگویم مواجه شدن با نیازهای خریداران نخستین قدم در راه خلق ابتکارات صحیح و کاربردی به حساب می آید.

مقام کره ای البته تاکید می کند که به تلاش های انجام گرفته برای خلق G5 افتخار می کند، اما باید اشاره کنیم که از همین اولین نگاه به G6 کاملاً هویداست که این شرکت شکست پرچمدار پیشین را به طور کامل قبول دارد.

حالا با کنار گذاشتن طراحی ماژولار، شاهد محصول معمولی تری هستیم که متمایز ترین ویژگی آن نسبت به موبایل های دیگر، تنها نسبت نمایشگر 18 به 9 (یا همان 2 به 1) به حساب می آید، اما در عوض می تواند باتری بزرگتری داشته باشد و در مقابل آب مقاومت کند.

البته نباید فراموش کرد که حرکت تولید کنندگان دیگر به سوی این ویژگی ها ال جی را هم وادار کرده تمرکز خود را روی اضافه کردن این قابلیت ها قرار دهد، هرچند شرکت کره ای می گوید تلاش دارد محصولی عرضه کند که برای استفاده به شکل روزمره تا جای ممکن کاربردی باشد.

شرکت کره ای می گوید رویه ی جدید را بر خلاف روند همیشگی بازار در پیش گرفته است، روندی که در آن تولید کنندگان هر سال نسبت به بالا بردن تعداد پیکسل ها و توان پردازش موبایل خود اقدام می کنند و همین را هم برای خلق محصولی کاربردی و جذاب کافی می دانند.

بر همین اساس است که ال جی به جای افزایش رزولوشن نمایشگر، نسبت تصویر آن را تغییر داده است، چرا که عقیده دارد این موضوع در بهبود تجربه ی کاربری خریدار تاثیر بیشتری خواهد داشت.

هرچند رویه ی جدید ال جی می تواند به خلق محصولات قابل قبولی منجر شود، اما در پایان نباید فراموش کرد که امروز دیگر بیشتر تولید کنندگان، حتی آنهایی که در گذشته چندان خوشنام نبودند هم می توانند یک موبایل جذاب با سخت افزار مناسب تولید کنند؛ در نهایت آن تولید کننده ای موفقیت بیشتری را تجربه می کند که قادر باشد تلفن هوشمند خود را با ویژگی های متمایز، نسبت به محصولات دیگر منحصر به فرد نمایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    "در نهایت آن تولید کننده ای موفقیت بیشتری را تجربه می کند که قادر باشد تلفن هوشمند خود را با ویژگی های متمایز، نسبت به محصولات دیگر منحصر به فرد نمایش دهد"
    خیر اصلا قبول ندارم. خیلی وقت ها شرکت های بزرگ مثل الجی و htc پرچمداراشون عمر باتریشون حتی متوسط هم محسوب نمیشه و صفحه نمایش یا بدنه یا چیزای اساسی دیگشون میلنگه. اگه یه گوشی معقول با مشخصات از هر جهت خوب و کامل بزنن نوفقیت بیش تری رو کسب می کنن.مثلا دلیل موفقیت s7 edge لبه های خمیدش نبود. بلکه ترکیب عمر باتری خوب و طراحی جذاب و صفحه نمایش عالی و کیفیت بدنه و دوربین خوب بود.

    • ADCFY
      ADCFY | ۸ اسفند ۱۳۹۵

      انقدر متعصب نباش....
      حالا این گوشی هیچ تستی نشده انقدر ازش بد میخوای بگی

      • Mohammad Reza
        Mohammad Reza | ۸ اسفند ۱۳۹۵

        اگر دقت کنید عملا طرفداری کردم. انتهای متن گفتن که این گوشی نکته ی منحصر به فردی نداره و چینی ها هم می تونن چنین گوشی رو بزنن. هنوز شماهایی که تو فاز طرفدارایی هستین رو درک نکردم. میخواین پول بدین یه محصولی رو از شرکتی بخرین اصلا طرفداری چه معنایی داره

مطالب پیشنهادی